Werd je domiciliëring geweigerd? Dan betekent dat dat Telenet het bedrag niet kon opvragen bij je bank. Daar kunnen verschillende redenen voor zijn:
We laten je via e-mail en/of sms weten dat je domiciliëring geweigerd werd en vragen je om het openstaand saldo meteen te betalen via overschrijving.
Ontvangen wij dit niet voor de opmaak van je volgende factuur? Dan vragen wij het bedrag opnieuw op bij je volgende factuur. Je betaalt dan je oude en nieuwe factuur samen. Zorg dus voor voldoende saldo op je rekening. We rekenen een herinneringskost (€10) aan voor laattijdig betalen.
Dan laat de bank ons dat weten (bij opvraging via domiciliëring). We zetten je domiciliëring stop. Je betaalt je volgende factuur via overschrijving.
We zetten je domiciliëring stop. Je betaalt dus vanaf dat moment via overschrijving. We rekenen een herinneringskost (€10) aan voor laattijdig betalen.
Wil je nadien toch opnieuw via hetzelfde domiciliëringsmandaat betalen? Contacteer ons dan binnen de 13 maanden na onze stopzetting.
Opgelet: Wanneer je je domiciliëring zelf hebt stopgezet, van bank veranderde of je rekeningnummer geblokkeerd werd, kan je je domiciliëring nadien niet opnieuw activeren met diezelfde mandaatreferentie. Vraag dan een nieuwe domiciliëring aan.
Snel je openstaand saldo betalen?
Graag hulp of meer uitleg?