Telenet.be
 
 
 

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 
Betaling via domiciliëring geweigerd?

Eerst even dit

Een domiciliëring kan geweigerd worden door…

  • saldo ontoereikend
  • afspraak tussen klant en bank om de betaling niet te laten doorgaan
  • technisch probleem
  • rekeningnummer stopgezet of geblokkeerd door klant of bij overlijden (door bank)
 
 

Bij 1ste weigering

We vragen het bedrag opnieuw op bij uw volgende factuur. U betaalt dan uw oude en nieuwe factuur samen. Zorg dus voor voldoende saldo op uw rekening.
Opgelet: Kreeg u ondertussen een herinneringsbrief? Dan riskeert u een administratieve kost (€ 8) voor laattijdig betalen.

Rekening geblokkeerd of stopgezet?

  • Dan laat de bank ons dat weten (bij opvraging via domiciliëring)
  • We zetten uw domiciliëring stop
  • U betaalt uw volgende factuur via overschrijving
 
 

Bij 2de weigering

  • We zetten uw domiciliëring stop
  • U betaalt dus vanaf dat moment via overschrijving
  • Opnieuw via dezelfde domiciliëring betalen? Contacteer ons. Dat is mogelijk…
    • tot 13 maanden na onze stopzetting
    • alleen als uw domiciliëring is stopgezet na 2 weigeringen. Niet als u ze zelf hebt stopgezet, van bank bent veranderd of uw rekeningnummer geblokkeerd werd. Dan moet u een nieuwe domiciliëring aanvragen
 
 

Tip

Snel uw open saldo betalen?

 
 

Relevant voor jou

Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.
Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.

Graag hulp of meer uitleg?

Bel ons

Bel ons

Stel uw vraag op 015 33 22 66

Bel ons
 
Mail ons

Mail ons

Stel uw vraag via ons contactformulier

Mail ons
 
Kom langs

Kom langs

Bezoek een business partner

Kom langs