Telenet.be

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 

Andere bank of rekeningnummer: wat met mijn domiciliëring?

Verandert u van bank of rekeningnummer? Doe dan een nieuwe aanvraag. Uw vorige domiciliëring zetten we dan automatisch stop.

Goed om te weten

Het kan 3 tot 5 weken duren voor uw nieuwe domiciliëring in orde is (dat ziet u duidelijk op uw factuur). Betaal tot dan tijdelijk via overschrijving. Hou uw eerstvolgende factuur dus goed in de gaten.

 

Wanneer u kiest om dit digitaal te ondertekenen, is uw domiciliëring sneller actief.

Breng het zeker in orde!

Als u uw domiciliëring niet aanpast of stopzet, vragen wij het bedrag van uw factuur op via uw vorige rekeningnummer. De betaling zal niet lukken en u riskeert dan een herinneringskost.

Relevant voor u

Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor u.
Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor u.

Contacteer ons!

Graag hulp of meer uitleg?

Bel ons

Bel ons

Stel uw vraag op 0800 68 000

Bel ons
 
Mail ons

Mail ons

Stel uw vraag via ons contactformulier

Mail ons
 
Kom langs

Kom langs

Bezoek een business partner

Kom langs