Wanneer u niet bereikbaar bent of een inkomende oproep niet beantwoordt, komt de beller op uw voicemail terecht. Hij hoort een persoonlijke voicemail-begroeting en kan eventueel zelf een bericht achterlaten.
Met een voicemail krijgt uw onderneming niet alleen een professionele uitstraling. U zorgt met een voicemail ook dat klanten opgevangen worden, ook als u niet beschikbaar bent of niet gestoord wil worden. De voicemail van Freephone Business kan u helemaal op maat instellen. Voor elke situatie kan u een verschillende voicemail-begroeting instellen.
OF
Een voicemail-begroeting is het bericht dat wordt afgespeeld wanneer de oproep niet beantwoord wordt. Deze begroeting of welkomstbericht kan ingesteld worden voor het algemeen nummer of kan verschillen per gebruiker.
U kan in Freephone Business een standaard welkomstbericht kiezen. Maar u kan de voicemail ook persoonlijker maken door zelf een bericht in te spreken.
U kan uw voicemails ontvangen als bericht op uw telefoon, als bijlage bij een e-mail en direct in Freephone Business.
Als individuele gebruiker kan u kiezen om de voicemailinstellingen van het algemeen nummer over te nemen of u kan zelf een persoonlijk voicemailbericht instellen.
De voicemailinstellingen voor het nummer van een individuele gebruiker zijn dezelfde als voor het algemeen nummer.
Meer info over voicemailberichten instellen, vindt u in de topic "Voicemail voor gebruikers instellen" in de Freephone Business-handleiding.
Graag hulp of meer uitleg?