Telenet.be

Webmail

Contact

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 

Alles over de prijsaanpassing

Vanaf 19 juni 2022 gelden er nieuwe prijzen voor onze abonnementen. Het gaat om de vaste, maandelijkse abonnementskosten van internet, mobiele en vaste telefonie, kabel- en digitale televisie. Ze verhogen met 4,70%.

Uw persoonlijke pagina

 

Uw eerste factuur na prijsaanpassing

 

Wat met uw korting?

 

Hoe houden we u op de hoogte?

Meld u aan met de login van de beheerder om uw persoonlijke pagina te bekijken. 

Meld je aan op je persoonlijke pagina
Vul je gegevens in. (Je klantennummer kan je terugvinden op je aanrekening.)
Je krijgt dan meteen je persoonlijke pagina te zien, met de aanpassingen die voor je van toepassing zijn.
{{ctrl.selectedAccount.name}}
{{ctrl.productPriceChanges.customernumber}}
{{ctrl.selectedAccount.accountnumber}}
{{ctrl.selectedAccount.address.toString()}}

We kunnen momenteel uw persoonlijke situatie niet tonen. De mogelijke reden daarrvoor is dat...

  • u onlangs aanpassingen deed aan uw abonnementen. Probeer het later opnieuw. 
  • uw diensten nog niet actief zijn. Probeer opnieuw na de activering of installatie. 
  • u niet aangemeld bent met de juiste gegevens. Probeer opnieuw met de login die u links bovenaan op uw aanrekening of factuur vindt. 
  • er geen aanpassingen zijn voor uw huidige abonnementen. 
  • u alle details voor uw bedrijf ontvangt via uw persoonlijke communicatie.        

Wat betekent dat concreet voor u?

Voor u komt dat neer op een totale verhoging van uw  [BILLING_FREQUENCY] met € [PRICE_INCREASE_DELTA]. Hebt u momenteel bepaalde promoties of kortingen? Dan geniet u daar uiteraard van tot het einde van uw promotieperiode.

 

Hieronder ziet u de details voor uw abonnement(en):

{{ctrl.getLocalizedProductName(product)}}
€{{product.pricebefore.replace('.', ',')}}
€{{product.priceafter.replace('.', ',')}}
{{product.description.nl}}
: €{{product.pricebefore}}
: €{{product.priceafter}}

Vermelde prijzen zijn incl. btw en geldig onder voorbehoud van materiële fouten, vergissingen en/of wijzigingen. 

Vermelde prijzen zijn excl. btw en geldig onder voorbehoud van materiële fouten, vergissingen en/of wijzigingen. 

Voor uw diensten is er geen prijsaanpassing van toepassing. 

De prijsaanpassing gaat in op 19 juni 2022. U ziet ze op uw eerste factuur nadien.

 

Betaalt u niet maandelijks? Dan kan het nog even duren voor u de eerste factuur met de nieuwe prijzen ontvangt, afhankelijk van uw contract.

Is er nog een periode aangerekend voor 19 juni?

Dan betaalt u voor die periode nog de oude prijs. Uw eerste factuur na 19 juni zal dan eenmalig niet de volledig nieuwe prijs tonen. Uw factuur daarna wel. 

Bijvoorbeeld

Uw eerstvolgende factuur na de prijsaanpassing wordt opgemaakt op 21 juni. De periode van uw internetabonnement loopt van 14 juni tot en met 13 juli. Dan betaalt u:

 

  • Van 14 tot 18 juni nog de oude prijs.
  • Vanaf 19 juni tot en met 13 juli rekenen we de nieuwe prijs aan.
  • De 2 korte periodes (oude en nieuwe prijs) zijn op uw factuur samengeteld. Daarom kan het totaalbedrag eenmalig verschillen van de nieuwe prijs. 
  • Vanaf uw volgende factuur betaalt u de nieuwe prijs.

Geniet u van...

een werkgeversbijdrage: Telenet Incentive Plan?

De aanpassing heeft geen impact op de werkgeversbijdrage. U kan er als werkgever voor kiezen om uw bijdrage aan te passen aan de nieuwe tarieven. Past u de bijdrage niet aan? Dan verhoogt de factuur van uw werknemer met het bedrag van de prijsaanpassing.

groepskorting?

behoudt uw huidige korting en we passen de basisprijs van uw product aan. Als u in aanmerking komt, brengen we daarna uw promotie in mindering.

 

We informeren u persoonlijk tussen 2 en 19 mei 2022 over de aanpassing via e-mail of per brief. 

Wenst u naar aanleiding van deze prijsaanpassing uw Telenet-diensten stop te zetten? Dan vinden we dat natuurlijk jammer. Maar u kan kosteloos opzeggen via onze klantendienst. 

 
 
{{lineValue}}
  • Er was geen prijsaanpassing voor deze producten: zenderpakketten, FreePhone Business, Wifi Business, Multi-(D)TV, Corporate Fibernet, opties van vaste telefonie en internet, verbruik van vaste en mobiele telefonie, TV-theek opvragingen, ... 
  • Hebt u vragen over deze aanpassing? Dan kan u altijd terecht bij onze Klantendienst
 
 

Relevant voor u

Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor u.
Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor u.

Contacteer ons!

Graag hulp of meer uitleg?

WhatsApp

WhatsApp

Stel uw vraag via WhatsApp

WhatsApp
 
Mail ons

Mail ons

Stel uw vraag via ons contactformulier

Mail ons
 
Kom langs

Kom langs

Bezoek een business partner

Kom langs