Telenet.be

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 

Alles over de prijsaanpassing

Sinds 16 augustus 2021 gelden er nieuwe prijzen voor onze abonnementen. Het gaat om de vaste, maandelijkse abonnementskosten van internet, digitale tv, kabeltelevisie, mobiele en vaste telefonie. Ze werden verhoogd met 1,00%.

Uw persoonlijke pagina

 

In lijn met de gezondheidsindex

 

Uw eerste factuur na prijsaanpassing

 

Wat met uw korting?

 

Hoe houden we u op de hoogte?

Meld u aan met de login van de beheerder om uw persoonlijke pagina te bekijken. 

Meld u aan op uw persoonlijke pagina
Vul uw gegevens in. (Uw klantennummer kan u terugvinden op uw aanrekening.)
U krijgt dan meteen uw persoonlijke pagina te zien, met de aanpassingen die voor u van toepassing zijn.
{{ctrl.selectedAccount.name}}
{{ctrl.productPriceChanges.customernumber}}
{{ctrl.selectedAccount.accountnumber}}
{{ctrl.selectedAccount.address.toString()}}

We kunnen momenteel uw persoonlijke situatie niet tonen. De mogelijke reden daarrvoor is dat...

  • u onlangs aanpassingen deed aan uw abonnementen. Probeer het later opnieuw. 
  • uw diensten nog niet actief zijn. Probeer opnieuw na de activering of installatie. 
  • u niet aangemeld bent met de juiste gegevens. Probeer opnieuw met de login die u links bovenaan op uw aanrekening of factuur vindt. 
  • er geen aanpassingen zijn voor uw huidige abonnementen. 
  • u alle details voor uw bedrijf ontvangt via uw persoonlijke communicatie.        

Wat betekent dat concreet voor u?

Voor u komt dat neer op een totale verhoging van uw  [BILLING_FREQUENCY] met € [PRICE_INCREASE_DELTA]. Hebt u momenteel bepaalde promoties of kortingen? Dan geniet u daar uiteraard van tot het einde van uw promotieperiode.

 

Hieronder ziet u de details voor uw abonnement(en):

{{ctrl.getLocalizedProductName(product)}}
€{{product.pricebefore.replace('.', ',')}}
€{{product.priceafter.replace('.', ',')}}
{{product.description.nl}}
: €{{product.pricebefore}}
: €{{product.priceafter}}

Vermelde prijzen zijn incl. btw en geldig onder voorbehoud van materiële fouten, vergissingen en/of wijzigingen. 

Vermelde prijzen zijn excl. btw en geldig onder voorbehoud van materiële fouten, vergissingen en/of wijzigingen. 

Voor uw diensten is er geen prijsaanpassing van toepassing. 

De prijsaanpassing is gebaseerd op de stijging van de afgevlakte gezondheidsindex, die het Federaal Planbureau verwacht (publicatie mei 2021). 

 

Die index is gebaseerd op de consumptieprijsindex waaruit een aantal producten (zoals alcohol, tabak, diesel en benzine,…) werden verwijderd. Zo schommelt de afgevlakte gezondheidsindex veel minder dan de consumptieprijsindex.

De afgevlakte gezondheidsindex wordt gebruikt om het grootste deel van de lonen en wedden, pensioenen en sociale uitkeringen aan te passen. Zo beperken we onze prijsaanpassing tot de stijging van de koopkracht.

 

De afgevlakte gezondheidsindex van juli dit jaar stijgt met 1,00% ten opzichte van de index van juli vorig jaar (waarop de vorige prijsaanpassing werd berekend).

 

De prijsaanpassing ging in op 16 augustus 2021. U ziet ze op uw eerste factuur nadien.

 

Betaalt u niet maandelijks? Dan kan het nog even duren voor u de eerste factuur met de nieuwe prijzen ontvangt, afhankelijk van uw contract.

Is er nog een periode aangerekend voor 16 augustus?

Dan betaalt u voor die periode nog de oude prijs. Uw eerste factuur na 16 augustus zal dan eenmalig niet de volledig nieuwe prijs tonen. Uw factuur daarna wel. 

Bijvoorbeeld

Uw eerstvolgende factuur na de prijsaanpassing wordt opgemaakt op 18 augustus. De periode van uw internetabonnement loopt van 11 augustus tot en met 10 september. Dan betaalt u:

 

  • Van 11 augustus tot 15 augustus nog de oude prijs.
  • Vanaf 16 augustus tot en met 10 september rekenen we de nieuwe prijs aan.
  • De 2 korte periodes (oude en nieuwe prijs) zijn op uw factuur samengeteld. Daarom kan het totaalbedrag eenmalig verschillen van de nieuwe prijs. 
  • Vanaf uw volgende factuur betaalt u de nieuwe prijs.

Geniet u van...

een werkgeversbijdrage? Telenet Incentive Plan

De tariefwijzigingen hebben geen impact op de werkgeversbijdrage. U kan er als werkgever voor kiezen om uw bijdrage aan te passen aan de nieuwe tarieven. Past u de bijdrage niet aan? Dan verhoogt de factuur van uw werknemer met het bedrag van de prijsaanpassing.

groepskorting?

behoudt uw huidige korting en we passen de basisprijs van uw product aan. Als u in aanmerking komt, brengen we daarna uw promotie in mindering.

 

We informeerden u persoonlijk tussen 11 juni en 16 juli over de aanpassing via uw factuur, e-mail of per brief. 

Wenst u naar aanleiding van deze prijswijziging uw Telenet-diensten stop te zetten? Dat vinden we natuurlijk jammer. Maar u kan ze kosteloos opzeggen via onze klantendienst.

 
 
{{lineValue}}
  • Er was geen prijsaanpassing voor deze producten: zenderpakketten, FreePhone Business, Wifi Business, Multi-(D)TV, Corporate Fibernet, opties van vaste telefonie en internet, verbruik van vaste en mobiele telefonie, TV-theek opvragingen, ... 
  • Hebt u vragen over deze aanpassing? Dan kan u altijd terecht bij onze Klantendienst
 
 

Relevant voor u

Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor u.
Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor u.

Contacteer ons!

Graag hulp of meer uitleg?

Bel ons

Bel ons

Stel uw vraag op 0800 68 000

Bel ons
 
Mail ons

Mail ons

Stel uw vraag via ons contactformulier

Mail ons
 
Kom langs

Kom langs

Bezoek een business partner

Kom langs