Vanaf 19 juni 2022 gelden er nieuwe prijzen voor onze abonnementen. Het gaat om de vaste, maandelijkse abonnementskosten van internet, mobiele en vaste telefonie, kabel- en digitale televisie. Ze verhogen met 4,70%.
Meld u aan met de login van de beheerder om uw persoonlijke pagina te bekijken.
We kunnen momenteel uw persoonlijke situatie niet tonen. De mogelijke reden daarrvoor is dat...
Voor u komt dat neer op een totale verhoging van uw [BILLING_FREQUENCY] met € [PRICE_INCREASE_DELTA]. Hebt u momenteel bepaalde promoties of kortingen? Dan geniet u daar uiteraard van tot het einde van uw promotieperiode.
Hieronder ziet u de details voor uw abonnement(en):
Vermelde prijzen zijn incl. btw en geldig onder voorbehoud van materiële fouten, vergissingen en/of wijzigingen.
Vermelde prijzen zijn excl. btw en geldig onder voorbehoud van materiële fouten, vergissingen en/of wijzigingen.
Voor uw diensten is er geen prijsaanpassing van toepassing.
De prijsaanpassing gaat in op 19 juni 2022. U ziet ze op uw eerste factuur nadien.
Betaalt u niet maandelijks? Dan kan het nog even duren voor u de eerste factuur met de nieuwe prijzen ontvangt, afhankelijk van uw contract.
Dan betaalt u voor die periode nog de oude prijs. Uw eerste factuur na 19 juni zal dan eenmalig niet de volledig nieuwe prijs tonen. Uw factuur daarna wel.
Uw eerstvolgende factuur na de prijsaanpassing wordt opgemaakt op 21 juni. De periode van uw internetabonnement loopt van 14 juni tot en met 13 juli. Dan betaalt u:
De aanpassing heeft geen impact op de werkgeversbijdrage. U kan er als werkgever voor kiezen om uw bijdrage aan te passen aan de nieuwe tarieven. Past u de bijdrage niet aan? Dan verhoogt de factuur van uw werknemer met het bedrag van de prijsaanpassing.
U behoudt uw huidige korting en we passen de basisprijs van uw product aan. Als u in aanmerking komt, brengen we daarna uw promotie in mindering.
We informeren u persoonlijk tussen 2 en 19 mei 2022 over de aanpassing via e-mail of per brief.
Wenst u naar aanleiding van deze prijsaanpassing uw Telenet-diensten stop te zetten? Dan vinden we dat natuurlijk jammer. Maar u kan kosteloos opzeggen via onze klantendienst.
Graag hulp of meer uitleg?