Telenet.be
 
 
 

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 
4G Mobile Wifi: geen verbinding?

Uw 4G Mobile Wifi-toestel verbindt niet met het 4G-netwerk?

Dit zijn mogelijke oorzaken: 

  • Er is plaatselijk geen netwerk (2G, 3G of 4G) beschikbaar. 
    • Controleer het scherm en instellingen op uw 4G Mobile Wifi.
    • Test met een ander toestel (smartphone, tablet of USB-modem).
  • Uw simkaart is verkeerd geplaatst. Meer info in de Startgids

Niet opgelost? Contacteer ons

 
 

Uw toestel verbindt niet met uw 4G Mobile Wifi-toestel?

Ga dan het volgende na:

  • Wifi-netwerk van 4G Mobile Wifi (MIFI) beschikbaar? Kijk het na…
    • op het scherm van uw toestel (smartphone, tablet, …)
    • met een ander toestel (smartphone, tablet, …)
    • of via het webportaal van de 4G Mobile Wifi. Meer weten?
  • Wifi-instellingen van 4G Mobile Wifi OK?Lees hoe u die instellingen verandert.
  • Wifi-instellingen van uw smartphone, tablet, … OK? Tip: onze Mobile Configurator kan u helpen met het instellen van uw Wifi. 
 
 

Relevant voor u

Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor u.
Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor u.

Graag hulp of meer uitleg?

Bel ons

Bel ons

Stel uw vraag op 015 33 22 66

Bel ons
 
Mail ons

Mail ons

Stel uw vraag via ons contactformulier

Mail ons
 
Kom langs

Kom langs

Bezoek een business partner

Kom langs