Telenet.be
 
 
 

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 
4G Mobile Wifi: geen verbinding?

Uw 4G Mobile Wifi-toestel maakt geen verbinding met het 4G-netwerk

Uw MIFI-toestel maakt geen verbinding met het 4G-netwerk? Dit zijn mogelijke oorzaken: 

  • Er is plaatselijk geen netwerk (2G, 3G of 4G) beschikbaar. 
    • Controleer het scherm en instellingen op uw 4G Mobile Wifi.
    • Test met een ander toestel (smartphone, tablet of USB-modem).
  • Uw simkaart is verkeerd geplaatst. Meer info in de Startgids

Niet opgelost? Contacteer Telenet

 
 

Uw toestel maakt geen verbinding met uw 4G Mobile Wifi-toestel?

Uw smartphone, tablet, laptop, ... kan geen contact maken met uw MIFI-toestel? Check dan deze mogelijkheden: 

Probleem om Wifi-verbinding op te zetten met uw smartphone, gsm, … ? Snel gefikst met FunCheck!

 
 

Relevant voor jou

Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.
Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.

Graag hulp of meer uitleg?

Bel ons

Bel ons

Stel uw vraag op 015 33 22 66

Bel ons
 
Mail ons

Mail ons

Stel uw vraag via ons contactformulier

Mail ons
 
Kom langs

Kom langs

Bezoek een business partner

Kom langs