Telenet.be
 
 
 

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 
 

De Wifi-oplossing op maat van winkels, Managed Wifi

 
 
 
 

Veel winkelende bezoekers en klanten hebben een smartphone op zak. Dat biedt u, als winkel, nieuwe mogelijkheden. Via Wifi kan u namelijk big data van uw bezoekers en klanten verzamelen – daarvoor hoeven ze zelfs niet ingelogd te zijn – om op basis daarvan uw dienstverlening te verbeteren. Wij geven u een voorsmaakje van wat onze Wifi-oplossing Managed Wifi voor uw winkel kan doen.

Managed Wifi is een krachtige, toekomstgerichte en flexibele wifi-oplossing. Wij beheren alle hardware: van configuratie en installatie tot licentiebeheer en reparatie. En dankzij het inbegrepen online managementplatform haalt u – zonder verregaande IT-kennis – veel meer uit uw Wifi-verbinding dan u ooit had kunnen denken. Wij sommen drie belangrijke mogelijkheden op.

1. Wifi voor klanten én medewerkers

Uiteraard is Managed Wifi in de eerste plaats een betrouwbare, stabiele en veilige Wifi-verbinding. Ideaal om Wifi aan te bieden aan klanten en bezoekers, maar ook om uw personeel een beveiligde Wifi-toegang tot uw netwerk te geven. De kwaliteit van de verbinding wordt bovendien gegarandeerd met een strikt Service Level Agreement (SLA) en 24/7 Business Support.

 

U kan zelf heel makkelijk gebruikersprofielen definiëren om uw Wifi-verkeer te beheren. Enkele voorbeelden:

  • Laat bezoekers via uw Facebook-pagina inloggen op uw Wifi-verbinding.
  • Geef vaste klanten toegang tot uw Wifi-netwerk via een gepersonaliseerde portaalpagina.
  • Bepaal voor bezoekers, klanten en medewerkers afzonderlijk hoe snel ze kunnen surfen, de uren waarop het netwerk beschikbaar is, welke websites toegankelijk zijn…

2. Inzicht in uw bezoekers en klanten

Bij Managed Wifi zijn een aantal tools inbegrepen waarmee u heel eenvoudig statistieken verzamelt, bijhoudt en visualiseert (bijvoorbeeld in heatmaps). Om die gegevens te verzamelen, moeten de mensen in uw winkel zelfs niet ingelogd zijn. De aanwezigheid van hun smartphone volstaat.

 

Gegevens die u onder meer met Managed Wifi kan verzamelen:

  • Het aantal bezoekers in uw winkel
  • De verblijfsduur van bezoekers in uw winkel
  • Het aantal bezoekers die betalende klanten worden
  • De evolutie van de wachtrijen aan de kassa
  • Het aantal terugkerende klanten en hun frequentie
  • Welke plaatsen in de winkel het meest bezocht worden, welke het minst

3. De ideale basis voor een betere dienstverlening

De analysetools stellen u in staat uw dienstverlening beter toe te spitsen op het gedrag van uw bezoekers en klanten. Zo verhoogt u de klantentevredenheid, verkoopt u meer producten en bindt u klanten aan uw winkel.

 

Enkele voorbeelden van hoe u met Managed Wifi uw dienstverlening kan verbeteren:

  • Op basis van bezoekersaantallen en de verblijfsduur van bezoekers voorspelt u piekmomenten en voorziet u meer personeel in uw winkel of aan de kassa’s
  • Op basis van heatmaps verbetert u uw winkelinrichting en zet u promo’s op locaties waar veel bezoekers voorbijkomen
  • Als klanten op het Wifi-netwerk in uw winkel inloggen via de gepersonaliseerde portaalpagina, toont u de promo van de week.

Meer info?

Neem contact op voor persoonlijk advies

We bekijken samen wat de beste oplossing voor uw bedrijf is, vandaag en morgen.

0800 66 066

 
 
 
 
 
 

Bekijk ook

  • Wat als uw internet uitvalt?

    Wij geven vijf tips die ervoor zorgen dat het niet zover komt.

    lees meer
  • Interactive Class: leren in de 21e eeuw

    Om het onderwijs te transformeren in een leeromgeving van de 21e eeuw, is er dan ook nood aan een totaaloplossing.

    lees meer
  • De kracht van digitale transformatie

    Wat zijn de drijvende kracht en de uitdagingen van digitale transformatie ?

    lees meer