Telenet.be

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 
 

Daarom stapt communicatiebureau Wunderman Thompson over naar Telenet Business:

“WE WILLEN ONZE MEDEWERKERS ALLE VRIJHEID GEVEN EN VONDEN IN BUSINESS MOBILE DE IDEALE OPLOSSING.”

Ook bij communicatiebureau Wunderman Thompson werkt men vandaag vooral van thuis. Volgens Chief Operating Officer Catherine Lurinx een situatie die nog zal uitbreiden. Het bedrijf wil een voortrekker zijn op dat vlak en heeft daarom gekozen voor Business Mobile, de mobiele telefonieoplossing van Telenet Business.   

Was thuiswerken voor veel werknemers begin 2020 nog nieuw, vandaag is het volledig ingeburgerd. Dat is duidelijk te zien aan het dataverbruik bij professionele klanten. Ook bij het communicatiebureau Wunderman Thompson is thuiswerken de norm, al merkt men dat dit uitdagingen stelt voor de mobiele fleet. Daarom hebben ze besloten om over te stappen op Business Mobile. 

Zelf meer beheren

“Bij het beheren van onze mobiele fleet streven we naar een zo groot mogelijke efficiëntie en flexibiliteit”, vertelt COO Catherine Lurinx. “Met 160 medewerkers en heel uiteenlopende profielen moeten we kort op de bal kunnen spelen.” Een online portaal dat de mogelijkheid biedt om zelf elk abonnement aan te passen of binnen vijf minuten simkaarten te activeren, komt op het goede moment. 

Met het online portaal van Business Mobile is het zo makkelijk om facturen op te splitsen tussen professioneel en privégebruik.

Catherine Lurinx, COO bij Wunderman Thompson

 
 

Catherine wil op elk moment inzicht in haar mobiel plan. Via Business Mobile krijgt ze de tools in handen. Ze kan ervoor zorgen dat iedereen een mobiel abonnement heeft dat is afgestemd op wat ze nodig hebben. Zo is ze ook verzekerd van transparante facturatie, zonder verrassingen op het einde van de maand. “Ik werkte ooit voor een onderneming waar we enkel een lijst met gsm-nummers zagen op onze factuur. Dat was telkens puzzelen om te zien wie wat verbruikt had. Met het online portaal van Business Mobile wordt alles al voor ons gestructureerd. Daarmee besparen we tijd.”

Focus op welzijn

Bij Wunderman Thompson gaat veel aandacht naar het welzijn van de medewerkers. Catherine Lurinx wil evolueren naar een organisatie waar mensen zelf beslissen hoeveel tijd ze verdelen tussen thuis- en kantoorwerk. “Daarom willen we dat iedereen te allen tijde over voldoende data en een betrouwbaar netwerk beschikt. Als hun internet thuis even plat ligt of ze moeten onderweg stoppen voor een videocall, dan mogen ze nooit twijfelen of hun data-abonnement dat wel aankan.”

We bieden onze medewerkers graag alle data die ze nodig hebben en zelfs meer. Maar dat betekent niet dat ze die allemaal moeten gebruiken.

Catherine Lurinx, COO bij Wunderman Thompson

 
 

Ook denkt Catherine aan specifieke formules voor profielen die met uitzonderlijk grote databestanden werken. Grafisch ontwerpers bijvoorbeeld. Of radio- en tv-producers. “Ideaal geven we hen via het werk ook thuis de mogelijkheid om met die grote datavolumes te werken. Nu moeten ze daarvoor soms nog naar kantoor komen. Ik kijk ernaar uit om dit te bespreken met onze vaste contactpersoon bij Telenet Business.”

Een vast contact

Daarmee komen we bij een belangrijke reden waarom Wunderman Thompson voor Telenet Business heeft gekozen. Ondernemingen krijgen een vaste contactpersoon om hen te begeleiden en al hun vragen op te lossen. “Dat wordt nog steeds onderschat”, vertelt Catherine. “Als je iemand hebt die je bedrijf en je set-up kent, kan je meteen tot de kern van de zaak komen. Zo bespaar je tijd en het contact verloopt ook aangenamer voor beide kanten. Voor een bedrijf zoals Wunderman Thompson, dat sterk gericht is op performance, is dit een must. Onze contactpersoon Elke laat ook niet los tot alles voor ons op punt staat. Die persoonlijke aanpak spreekt enorm aan.”

 
 

Over Wunderman Thompson

Met meer dan 160 medewerkers en vestigingen in Antwerpen en Brussel is Wunderman Thompson toonaangevend in België. Als echte groeipartner – deels communicatiebureau, deels adviesbureau, deels technologiebedrijf – werkt het voor klanten zoals Danone, Child Focus, Universiteit Antwerpen, Lunch Garden, Randstad, Alken-Maes, VAB, Carrefour en Mediamarkt. Wunderman Thompson was het eerste communicatiebureau in België dat in hetzelfde jaar uitgeroepen werd tot Creative Agency, Digital Agency en Ad Agency of the Year.

 

www.wundermanthompson.com