Telenet.be

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 
 

Waar let u best op wanneer u naar de cloud wil migreren?

Kiezen voor een cloud-leverancier is kiezen voor een ecosysteem eerder dan voor een product. Een e-mailplatform is vandaag bijvoorbeeld veel meer dan gewoon een inbox. Het is een hulpmiddel voor de universele communicatie die zal bepalen hoe uw bedrijf in de toekomst met de buitenwereld zal communiceren en zal worden gepercipieerd.

Welke cloud-leverancier is het best geplaatst om u een globaal platform aan te bieden dat een brede ondersteuning geniet en dat het best aansluit bij uw wensen en uw visie op de toekomst?

 
 

Bekende cloud-suites zoals Google Apps, Amazon Web Services of Office365, zijn veel meer dan gewoon een optelsom van een reeks producten. Zij zullen de toekomstige processen van uw bedrijf bepalen. Denk maar aan nieuwe vormen van digitaal documentbeheer en online communicatie en samenwerking.

 

Bij de keuze van een cloud-platform stelt u zich daarom best enkele belangrijke vragen:

 

  • In welke mate worden uw medewerkers verplicht om naar een totaal nieuwe omgeving over te stappen. Of kunnen zij integendeel blijven gebruikmaken van vertrouwde producten zoals bijvoorbeeld Outlook, Word, Excel...?
  • Waar bewaarde u tot vandaag uw Word-, Excel-, PDF- en andere documenten? En welke cloud-oplossing geeft bij uw medewerkers de minste aanleiding tot verwarring over de plaats en het formaat waarin hun documenten moeten bewaard worden?
  • Bent u vrij om te kiezen via welke devices (laptop, smartphone, tablet) en besturingssystemen (Android, Mac OS X, Windows) u gebruikers toegang geeft tot cloud-applicaties?
  • Biedt het cloud-platform u de kans om ook externe partijen (klanten, leveranciers, businesspartners) toegang te geven tot online documenten of uit te nodigen voor online vergaderingen?
  • Hanteert de cloud-leverancier een voordelige en transparante prijzenpolitiek? Betaalt u effectief enkel voor wat u gebruikt?

'Unified Communications': extra aandacht

In de toekomst zult u op een totaal nieuwe manier met medewerkers, klanten en leveranciers communiceren. De kans is groot dat e-mail, sms, telefoon, voicemail en zelfs klassieke vergaderingen gedeeltelijk de baan zullen moeten ruimen voor een nieuwe technologie op basis van ‘Unified Communications’ (Google Talk, Lync, Yammer, GoToMeeting...).

Iedere cloud-leverancier heeft zo zijn oplossing(en). Belangrijk is dat u niet kiest voor een ‘exotische’ oplossing, maar voor het platform dat u in de toekomst de grootste zekerheid biedt van een brede ondersteuning binnen en buiten uw onderneming.

 
 
 

Inspiratie

  • Kringwinkel communiceert voortaan vlotter intern

    Altijd weten wie beschikbaar is en gebeld kan worden? Dat lukt nu bij Kringwinkel Antwerpen. De nieuwe telefooncentrale helpt hen vlotter intern communiceren.

    lees meer
  • UC&C brengt alle communicatietools samen

    Plaatsonafhankelijk en efficiënt werken met optimale bereikbaarheid is enkel mogelijk dankzij een handige communicatieaanpak. Ontdek hier hoe u dat in uw werking integreert.

    lees meer
  • Zuidnatie kiest centrale telefonieoplossing

    Zuidnatie ging van 3 verouderde telefoonplatformen naar 1 telecomoplossing. Ontdek de uitdagingen en de voordelen die de medewerkers merken.

    lees meer
 
 
 
 
 
data-overlay-scroll-enable="false"