Kringwinkel communiceert voortaan vlotter intern
Altijd weten wie beschikbaar is en gebeld kan worden? Dat lukt nu bij Kringwinkel Antwerpen. De nieuwe telefooncentrale helpt hen vlotter intern communiceren.
lees meerKiezen voor een cloud-leverancier is kiezen voor een ecosysteem eerder dan voor een product. Een e-mailplatform is vandaag bijvoorbeeld veel meer dan gewoon een inbox. Het is een hulpmiddel voor de universele communicatie die zal bepalen hoe uw bedrijf in de toekomst met de buitenwereld zal communiceren en zal worden gepercipieerd.
Welke cloud-leverancier is het best geplaatst om u een globaal platform aan te bieden dat een brede ondersteuning geniet en dat het best aansluit bij uw wensen en uw visie op de toekomst?
Bekende cloud-suites zoals Google Apps, Amazon Web Services of Office365, zijn veel meer dan gewoon een optelsom van een reeks producten. Zij zullen de toekomstige processen van uw bedrijf bepalen. Denk maar aan nieuwe vormen van digitaal documentbeheer en online communicatie en samenwerking.
Bij de keuze van een cloud-platform stelt u zich daarom best enkele belangrijke vragen:
In de toekomst zult u op een totaal nieuwe manier met medewerkers, klanten en leveranciers communiceren. De kans is groot dat e-mail, sms, telefoon, voicemail en zelfs klassieke vergaderingen gedeeltelijk de baan zullen moeten ruimen voor een nieuwe technologie op basis van ‘Unified Communications’ (Google Talk, Lync, Yammer, GoToMeeting...).
Iedere cloud-leverancier heeft zo zijn oplossing(en). Belangrijk is dat u niet kiest voor een ‘exotische’ oplossing, maar voor het platform dat u in de toekomst de grootste zekerheid biedt van een brede ondersteuning binnen en buiten uw onderneming.
Altijd weten wie beschikbaar is en gebeld kan worden? Dat lukt nu bij Kringwinkel Antwerpen. De nieuwe telefooncentrale helpt hen vlotter intern communiceren.
lees meerPlaatsonafhankelijk en efficiënt werken met optimale bereikbaarheid is enkel mogelijk dankzij een handige communicatieaanpak. Ontdek hier hoe u dat in uw werking integreert.
lees meerZuidnatie ging van 3 verouderde telefoonplatformen naar 1 telecomoplossing. Ontdek de uitdagingen en de voordelen die de medewerkers merken.
lees meer