Kringwinkel communiceert voortaan vlotter intern
Altijd weten wie beschikbaar is en gebeld kan worden? Dat lukt nu bij Kringwinkel Antwerpen. De nieuwe telefooncentrale helpt hen vlotter intern communiceren.
lees meer19% van de Belgische bedrijven heeft geen internetsite. Ze rekenen op Facebook, LinkedIn, Twitter en Instagram. Sociale media zijn zo gemakkelijk en goedkoop dat veel ondernemingen hun online leven volledig in de handen leggen van Facebook, LinkedIn, Twitter en Instagram. Maar is dat wel verstandig? Wij geven u 5 goede redenen om alsnog voor een eigen website te kiezen:
Google hecht meer belang aan de officiële site van een bedrijf dan aan de pagina's op sociale media. Zorgt u bovendien voor regelmatig nieuwe en unieke content op uw site, dan stijgt u in de ranking. Niet onbelangrijk, zeker wanneer u weet dat 80% van wie informatie over een zaak zoekt, een beroep doet op Google.
Een eigen website is het platform waarop u al uw kennis verzamelt, projecten toont en blogs post. Omdat u er regelmatig sterke artikels over uw specialiteit plaatst, maakt de site u tot dé expert in uw vakgebied. Bovendien verliest u deze koppositie niet wanneer uw belangrijkste sociaal medium verdwijnt.
Een goede website kost geld, maar is tegelijkertijd uw goedkoopste marketinginstrument. U kunt namelijk volledig zijn in voorstelling van producten, diensten, openingsuren, locaties en promoties. U brengt projecten en uw zaak naar buiten aan een fractie van de prijs die een advertentie u zou kosten.
Enkel op uw eigen website bent u heer en meester over de sfeer, de invulling van uw merk en hoe dit alles naar buiten komt. U houdt online de nodige controle over het bedrijfsimago van uw zaak. Met een uitgedachte website kunt u uw business groter laten lijken. Waag de sprong!
Natuurlijk vangt u reacties van uw klanten op via sociale media, passeren er tweets over uw zaak, maar echte interactie… die houdt u op uw website. Zorg voor chat-, mail- en belknoppen, zodat uw klanten deze eerst gebruiken bij klachten en vragen.
Altijd weten wie beschikbaar is en gebeld kan worden? Dat lukt nu bij Kringwinkel Antwerpen. De nieuwe telefooncentrale helpt hen vlotter intern communiceren.
lees meerZuidnatie ging van 3 verouderde telefoonplatformen naar 1 telecomoplossing. Ontdek de uitdagingen en de voordelen die de medewerkers merken.
lees meerPlaatsonafhankelijk en efficiënt werken met optimale bereikbaarheid is enkel mogelijk dankzij een handige communicatieaanpak. Ontdek hier hoe u dat in uw werking integreert.
lees meer