Whitelane Research publiceerde onlangs de resultaten van haar jaarlijkse tevredenheidsenquête over outsourcingcontracten. In het totaal werden er dit jaar 500 uitbestedingscontracten van 26 verschillende IT service providers onder de loep genomen. Één voor één werden zij geëvalueerd door hun 190 klanten. 6% daarvan is actief in de Telecom sector.
Alle ondervraagde klanten van Telenet geven aan erg tevreden te zijn. Telenet scoort met 82 % ruim boven het gemiddelde (73%) en behaalt zo de top! Uit het onderzoek blijkt bovendien dat er elk jaar steeds meer klanten tevreden zijn over hun uitbestedingscontract met Telenet.
De dienstverlening werd beoordeeld op basis van verschillende factoren. Met veel trots kunnen we zeggen dat Telenet ruim boven het gemiddelde scoort wat betreft de kwaliteit van de service, het algemeen vertrouwen in onze service, de prijs, innovatie en change management.
Bij Telenet dragen we klantgerichtheid hoog in vaandel. Door steeds te focussen op onze klant en onze dienstverlening op regelmatige basis te analyseren, proberen we steeds voor een optimale klantenervaring te zorgen. En dat wordt geapprecieerd!
Meer info over Whitelane Research op www.whitelane.com