Tine Embrechts wijst me op FreePhone Business. Maar wat is dat nu juist? Dit zijn de vragen die onze klantendienst het meest beantwoordt.
Neen. Uw digitale centrale is zelf heel eenvoudig uit te breiden zonder extra installatiekosten. Enkel bij de initiële installatie hoeft u een installatiekost te betalen.
Ja. U kan het abonnement steeds opzeggen. Telenet verwerkt uw aanvraag zo snel mogelijk. De abonnementskosten worden volgens de verlopen tijd herberekend.
Neen. FreePhone Business heeft nood aan supersnel internet. Dit product kan enkel geactiveerd worden op locaties waar een Business Fibernet-aansluiting aanwezig is. Check dit bij uw Telenet-specialist.
Ja. Standaard voorziet u per werknemer één licentie. Per licentie kan u één toestel aansluiten. Dit wil niet zeggen dat u een vast toestel per medewerker moet voorzien. Als u via de smartphone-applicatie werkt, belt u rechtstreeks met uw smartphone.
Ja. Op voorhand kan u ingeven waar de inkomende telefoons naartoe geleid worden bij stroomonderbreking. Het klopt dat uw interne netwerk platligt bij een stroomonderbreking, maar via het beheerportaal worden inkomende oproepen omgeleid naar bereikbare mobiele nummers. De ‘telefooncentrale’ wordt namelijk beheerd in een data center waar maatregelen zijn genomen om stroomonderbrekingen en andere noodsituaties op te vangen.
Ja. U kan de smartphone-applicatie gebruiken zonder dat de gebruiker een vast toestel heeft. De applicatie werkt net zoals het vaste toestel en heeft dezelfde functionaliteiten. Bij of na installatie kan u de apps downloaden in iTunes en Google Play-store.
U blijft nog met een vraag zitten? Klik hier voor meer antwoorden over digitale telefonie.
Leer hier meer over De all-inclusive telefonieoplossing van Telenet voor KMO's.