Telenet.be

header-shopping-basket-overlay.overview-shopping-basket

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

header-shopping-basket-overlay.finish-order

 
 
Easy Switch
 
 

EASYSWITCH

Want to change operator? It’s now easier than ever. With Easy Switch, your new operator looks after the transfer from start to finish.
You don’t have to do a thing.

 
 

Your transfer in 3 steps:

icoon screens

Services

Make your choice

and order online.

 
 
icoon list

Your data

During the order, indicate your Easy Switch ID and your customer number with your previous operator.

 
 
icoon list

We’ll take care of the rest

We will contact your previous operator to transfer your services.

 
 
 
 

How does it work?

Every customer with at least one Internet connection or digital TV with an operator will receive an Easy Switch ID. You can find it on your bill, your purchase confirmation, or your current operator’s online customer service page.

 

Send your ID and your customer number to your new operator and they will look after the transfer.

tablet smartphone
 
 
 

Vous souhaitez résilier Telenet ?

Vous n'êtes pas entièrement satisfait ? Nous sommes navrés de l'apprendre. Nous sommes toutefois convaincus que nous pouvons faire quelque chose pour vous faire changer d'avis. Appelez-nous gratuitement au 0800 66 350. Nous examinerons ensemble comment vous faire retrouver le bon flow.

 

Le bon flow

Chez Telenet, nous voulons que chaque client soit dans le bon flow. Cela signifie...

  • Un abonnement qui vous apporte tout ce dont vous avez besoin, aujourd'hui et demain.
  • Toujours profiter d’une connexion parfaite où qu’on soit.
  • Et bénéficier du bon service quand on en a besoin.

Nous cherchons tous les jours de nouvelles façons de vous faire vivre des moments fascinants avec les technologies de dernière génération. Telenet s’y engage. Pour que vous puissiez toujours profiter de votre flow !

Vous voulez toujours partir ?

Votre départ nous attriste vraiment, mais :