Is je aanrekening niet helemaal duidelijk? Weet je niet hoeveel je exact moet betalen, of is het bedrag hoger dan verwacht? Hierbij vind je wat meer informatie.
Check het makkelijk via dit blauwe kaartje.
Je kan het altijd makkelijk en snel online raadplegen in Mijn Telenet.
Heb je per ongeluk teveel betaald, of je aanrekening 2 keer betaald? Geen probleem, het teveel betaalde bedrag trekken we af van je eerstvolgende aanrekening.
Pas Telenet-klant geworden? Dan is het mogelijk dat je je eerste aanrekening betaalt voor een periode die langer is dan een maand. Dat is heel normaal, je betaalt immers vanaf de dag dat je van je diensten geniet. Je ziet dan op je eerste aanrekening …
Vanaf je volgende aanrekening word je voor je nieuwe abonnement telkens een maand op voorhand aangerekend.
Eerste WIGO-aanrekening?
Ben je overgestapt naar de vernieuwde WIGO? Lees de info over je eerste WIGO-aanrekening.
Heb je onlangs je abonnement aangepast (bv. je stapte over van Whop naar WIGO, van Fibernet 100 naar Fibernet 200, …)? Dan zie je op je eerstvolgende aanrekening dat je
Vanaf je volgende aanrekening word je voor je nieuwe abonnement telkens een maand op voorhand aangerekend.
Heb je onlangs een dienst toegevoegd (bv. je koos voor Telenet TV) of een optie geactiveerd (bv. Bellen binnen Europa bij je WIGO)? Dan zie je op je eerstvolgende aanrekening …
Vanaf je volgende aanrekening word je voor je nieuwe abonnement telkens een maand op voorhand aangerekend.
Tip: je kan je diensten en opties makkelijk online beheren.
Misschien heb je meer verbruikt dan verwacht, door bv. diensten van derden?
Lees onze tips om je mobiel verbruik onder controle te houden.
Mogelijk is een van je kortingen niet meer actief. Sommige kortingen zijn tijdelijk en vallen dus weg na bepaalde tijd. Lees meer over onze kortingen:
Graag hulp of meer uitleg?
Stel je vraag op 015 66 66 66