U kan voor uw zaak ook uw vaste telefonie professioneel organiseren. Want Freephone Business biedt heel wat extra's bovenop uw klassieke lijn.
Even rustig bekijken? Ons filmpje zet alles op een rijtje.
Nooit meer bezettoon
Met Freephone Business wordt heel wat mogelijk. U kan uw telefonie zelf beheren. Ontdek hier enkele belangrijke functies die u kan instellen in het webportaal.
Een technieker komt bij u langs om Freephone Business te installeren. Hij stelt voor u de gewenste configuratie in. Denk vooraf na over hoe u deze configuratie wil.
Zo kan u meteen van start gaan met de voor u meest optimale setup. Bepaal op voorhand hoe oproepen beantwoord moeten worden, hoe u de voicemail wil instellen, wat er moet gebeuren met een tweede oproep,...
Wij hebben alvast voor u de belangrijkste vragen in een online vragenlijst gegoten.
Eén van onze techniekers komt bij u langs om Freephone Business te installeren.
Nadat de technieker bij u is langsgeweest, is Freephone Business helemaal geconfigureerd zoals u dat wenst.
Als u later nog wijzigingen wil maken, dan kan u dat doen via het Freephone Business portaal. Er hoeft daarvoor niet elke keer een technieker bij u langs te komen.
We hebben 3 Freephone Business toestellen: een compact en eenvoudig toestel, een toestel met uitgebreidere functionaliteit of een handheld toestel. Er is voor ieder wat wils, geschikt voor elke situatie:
U gebruikt een of meerdere van deze telefoontoestellen.
Zijn uw openingsuren gewijzigd? Wil u uw voicemail begroeting aanpassen?
Heeft u toch liever eerst een welkomstbericht?
Dat kan u allemaal zelf beheren in het Freephone Business portaal.
Gebruik uw Mijn Telenet login en wachtwoord om aan te melden op het Freephone Business portaal.
Bekijk onze stap-voor-stap instructies. Die vertellen u op een eenvoudige en duidelijke manier hoe u de meest voorkomende taken kan uitvoeren:
Manueel doorschakelen op het telefoontoestel
Voicemail beluisteren op het telefoontoestel
Hoofdnummer instellen tijdens de vakantie
U kan al deze informatie ook terugvinden in de Freephone Business portaal handleiding:
Eén leverancier, één factuur voor telefonie en internet.
Uw eerste factuur verschilt van de volgende facturen die u zal ontvangen. Er worden de eerste keer éénmalige kosten aangerekend.
Uw factuur hangt af van uw aankoop. Hebt u enkel Freephone Business of Freephone Business in combinatie met KLIK Buro of KLIK?
Graag hulp of meer uitleg?