Contact

Jouw zaak in een wip en een gauw bereikbaar via vaste lijn

Tony en zijn collega-techniekers komen een halve dag bij jou langs om jouw vaste telefonie te installeren, je te informeren en al jouw vragen te beantwoorden. Wat betekent dat in de praktijk? En hoe kan je nadien vlot zelf aan de slag met jouw gloednieuwe telefonieoplossing?

“Tijdens mijn bezoek stel ik altijd eerst de vraag: ‘Waarom FreePhone Business?’ Telkens ik hoor dat klanten gecontacteerd werden door Telenet Business met het voorstel om hun analoge lijn te vervangen door FreePhone Business, weet ik dat ik voor die mensen een hemelsbreed verschil zal kunnen verwezenlijken. Dat maakt mijn dag meteen goed. Al is elke minuut bij de klant voor mij een plezier”, getuigt Tony. “FreePhone Business installeren en uitleggen duurt zowat vier uur. Daarna kunnen klanten volledig zelfstandig verder.”

Zo pakken Tony en zijn collega's het aan

1. We brengen uw behoeften grondig in kaart

Wie intekent op FreePhone Business vult een korte vragenlijst in. Zo krijgen de techniekers vooraf een zicht op jouw situatie en wensen. Ze installeren niet alleen, maar adviseren, helpen en sturen bij waar nodig. Onze installateurs hebben ook altijd een uitgebreide stock mee: soms wordt er een ander toestel voorgesteld dan voorzien.

 

“Ik stel de onthaalmedewerkers soms een geavanceerdere telefoon voor, zoals de Panasonic KX-HDV230. Daarmee schakelen ze met één knop alle binnenkomende oproepen door naar een ander toestel, bijvoorbeeld hun smartphone. Ze kunnen ook doorverbinden zonder eerst een medewerker aan de lijn te hebben. Meestal zijn de klanten daar heel blij mee, want het werkt veel eenvoudiger”, vertelt Tony.

2. Gratis advies ter plaatse

Bij jou in de zaak of op kantoor overlopen Tony en zijn collega’s de specifieke noden gedetailleerder. Hoeveel toestellen wens je? Waar komen de telefoons en welke functies zijn er nodig? Daarbij bekijken ze de huidige infrastructuur en stellen ze kritische vragen. Als klant ken je niet altijd alle mogelijkheden, waardoor u vooraf niet altijd de beste oplossing op maat van uw zaak vraagt.

3. We installeren jouw netwerk en telefoons

Een performant netwerk is uiteraard een basisvoorwaarde voor een goede werking van uw nieuwe telefoonoplossing. “Daarom leggen we soms een aparte UTP-aansluiting vanaf de modem tot aan elk toestel”, legt Tony uit. “Eens de nieuwe kabels zo proper en onzichtbaar mogelijk getrokken zijn, worden de nieuwe modem en telefoontoestellen aangekoppeld.”

4. Je leert alles tijdens de demosessie

Na de installatie van de kabels, modem en telefoontoestellen is alles klaar om FreePhone Business in te stellen volgens de wensen en noden van jouw zaak. “Deze stap is als een demosessie op maat”, ervaren de klanten van Tony. “Ik toon de werking van het portaal terwijl we samen de telefoons, openingsuren, voicemailberichten, het keuzemenu en meer op maat instellen. Klanten zijn vaak onder de indruk van al deze opties, die ze er gratis bij krijgen.”

5. Je past makkelijk uw instellingen aan

Wanneer Tony of een van zijn collega-installateurs vertrekt, ben je in staat om zelf je instellingen te consulteren en veranderen. Dat doe je eenvoudig online met jouw laptop of smartphone, waar je ook bent. Loopt er toch iets mis? Dan blijft Telenet Business uiteraard uw aanspreekpunt!

 

“Je logt in op het portaal en in 1-2-3 schakel je telefoons door naar een collega of neem je een boodschap op als je onverwachts afwezig bent. Het is niet moeilijker dan berichten posten op sociale media”, verzekert Tony. “Al draait het instellen van het keuzemenu of de voicemail weleens verrassend uit. Zo vroeg ik een klant die eruitzag als een ruige biker om een bericht in te spreken. Tot mijn grote verbazing herkende ik zijn stem meteen. Hij bleek een bekende stemacteur.”

Zelf FreePhone Business proberen?

Dat kan! Kom eens proefbellen in onze Telenet Business Centers.

 

Met FreePhone Business bent u zeker dat u geen enkele oproep meer mist!