De Business Case van Van de Pol

Telecomuitdagingen in de transportsector

Van de Pol is een familiaal transportbedrijf, opgericht in 1962 met hoofdvestiging in Ravels. Op telecomvlak had het bedrijf wat uitdagingen: zo betaalde het te veel en kreeg het de klantendienst moeilijk te pakken. Dat wilde het 50-koppige team van gedreven chauffeurs, magazijniers, monteurs en kantoormedewerkers anders zien.

 

De dispatchers wensten vlotter te bellen met de chauffeurs, en vice versa. En bij een eventuele kink in de kabel, wilden ze weten wie te bellen. Van de Pol ging dan ook niet over één nacht ijs bij het kiezen van een nieuwe mobiele telecomprovider.

Download de volledige Business Case

"Het klikt met onze accountmanager bij Telenet Business. Hij springt geregeld binnen, belt snel terug en geeft waardevol advies. Deze persoonlijke aanpak is een verademing."

 

Niels Leynen, logistiek verantwoordelijke bij Van de Pol

Laat hieronder je gegevens achter en download de Business Case:

Inspiratie

Artikel

De Digitale Route van Foodmaker
Vroeger verkocht Foodmaker enkel via haar restaurants en bij Delhaize. Vandaag is het online aanwezig in heel België. Hiervoor is mobiele connectiviteit belangrijker dan ooit tevoren. Dat zegt Lieven Vanlommel, CEO van Foodmaker.

Artikel

Bedrijven zijn vooral op zoek naar ontzorging
Peter Willekens, VP Operations bij Telenet Business SME/LE, ziet bij de klanten een zeer duidelijke nood aan het samenwerken met een betrouwbare managed service provider.

Artikel

4 uitdagingen voor de mobile fleetmanager
Fleetmanagers beheren dagelijks de mobiele behoeften van tientallen, honderden of zelfs duizenden medewerkers. We zetten hun belangrijkste uitdagingen op een rij.