Telenet.be

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 

Samen door uitzonderlijke tijden

Als IT -en connectiviteitspartner stellen we alles in het werk om de gevolgen voor uw organisatie zo beperkt mogelijk te houden zodat uw business kan blijven draaien.

 

Telenet Business helpt u door deze uitzonderlijke tijden met een absolute focus op continuïteit. We zorgen onder meer voor extra vast internet en financiële ondersteuning. Zo slaan we ons #SamenErdoor.

We blijven onze initiatieven verlengen, zeker tot eind augustus.

Bekijk ze hieronder meer in detail. 

 

Vond u daar geen antwoord op uw vraag? Bekijk hier hoe u onze diensten kan bereiken.

 

 
 
 
 

Continuïteit

Het is belangrijk dat uw medewerkers nu vlot van thuis kunnen werken.

 

Wil u een uitbreiding van uw IPVPN of iFiber-verbinding? Afhankelijk van uw technische situatie, streven we ernaar om dit binnen de 24u (op werkdagen) te voorzien. We geven hierbij prioriteit aan de cruciale sectoren zoals de zorgsector. Deze uitbreiding is betalend. En als de coronacrisis voorbij is, hebt u de keuze om kosteloos terug over te schakelen naar uw vorige abonnement of de uitbreiding te behouden. Contacteer ons voor verdere details.

Meer data

 

Meer thuiswerk, meer video-oproepen. Telenet Business zorgt ervoor dat u zich geen zorgen hoeft te maken over uw vaste data. We verlengen de extra data voor vast internet al zeker tot eind augustus.

 

 

 

Meer data, wat wil dit juist zeggen?

We tellen maar de helft van wat u verbruikt. Als u bijvoorbeeld 100 MB verbruikt, tellen we maar 50 MB effectief mee: U kan 2 keer zoveel doen met data dat u nog niet hebt opgebruikt in uw facturatieperiode.

2 GB over? Dan kan u 4 GB gebruiken. 100 MB over? Dan kan u 200 MB gebruiken.

 

  • Hebt u verbruik buiten bundel? Dit zal maar voor de helft meegeteld worden.
  • Hebt u KLIK en bent u buiten bundel? Dan kan u gratis kiezen voor een grotere KLIK.

Moet ik meer betalen voor de extra data?

Nee! We willen onze klanten helpen waar we kunnen, zeker tijdens deze uitzonderlijke tijden. Daarom rekenen we voor dit initiatief niets aan.

Waar zie ik de verdubbeling?

Op Mijn Telenet of in de Telenet app ziet u geen verhoging van het volume. Uw verbruik vult dus met halve snelheid, waardoor u dubbel zoveel kan surfen.

 

Financiële ondersteuning

Moet u noodgedwongen uw zaak sluiten door het coronavirus? We ondersteunen u door het mogelijk te maken uw diensten tijdelijk te onderbreken. Daarnaast kan u ook uitstel van betaling vragen. Contacteer ons voor meer informatie.

 

 

Welke diensten kan ik tijdelijk onderbreken?

Een tijdelijke onderbreking geldt voor alle vaste diensten per adres.

Kan ik uitstel van betaling krijgen?

Ja, onder bepaalde voorwaarden kan u tot 3 maanden uitstel van betaling krijgen. Het uitstel is van toepassing vanaf de facturen van maart tot het moment waarop de scholen weer open gaan en thuiswerk niet langer als noodzakelijke maatregel vanuit de overheid wordt opgelegd.

 

Installaties en herstellingen

We draaien al een aantal weken weer op volle capaciteit en onze installaties en herstellingen verlopen volgens de normale procedures en tijdsperiodes.

 

 

 

 

Wat zijn de genomen veiligheidsmaatregelen?

Uw en onze veiligheid blijven primeren! Onze techniekers zijn uitgerust met het nodige beschermingsmateriaal. Gelieve wel de nodige veiligheidsvoorschriften (afstand houden, handen wassen,…) te garanderen.

 

 

 

Samenwerken en communiceren

Bedrijven en medewerkers werken momenteel zoveel mogelijk van thuis en dat vraagt om efficiënte tools en diensten.

 

 

 

Hoe kan ik mijn aanbod aan mijn klanten laten zien?

Voor zelfstandigen

Online Essentials brengt een nieuwe aanpak waar wij voor u een website bouwen gebruik makende van een intuïtieve websitebuilder. Wij maken het websitedesign volgens uw voorkeuren en geven ook de aanzet tot krachtige online teksten die geoptimaliseerd worden voor vindbaarheid in de online zoekrobots. Eenmaal uw site live staat, melden we deze voor u aan bij tal van populaire online kaarten en gidsen, zodat we uw business overal op de best mogelijke manier voorstellen. En natuurlijk krijgt u toegang tot uw eigen website en mag u die zelf uitbreiden zonder een extra kost. Contacteer ons voor verdere details en neem eens een kijkje bij Online Essentials.

Hoe kan ik vlot samenwerken en communiceren met mijn medewerkers en klanten?

Voor zelfstandigen

Met Microsoft Office 365 staan al uw documenten in de cloud. Zo is het voor u en uw medewerkers mogelijk om altijd en overal documenten te raadplegen en te delen. Ook flexibel werken, van thuis, bij de klant of onderweg, gaat zo heel gemakkelijk. En met Skype en Teams, onderdeel van Office 365, communiceert u supervlot. Telenet-klanten genieten een korting. Deze korting is van toepassing als u een van volgende producten heeft: KLIK buro, Business Fibernet S, Business Fibernet, Corporate Fibernet, iFiber en iVDSL.

 

Voor KMO’s en grote ondernemingen

Telenet Business biedt verschillende oplossingen, waaronder ook tools die zonder kosten zijn. Bijvoorbeeld Microsoft Teams, Unify Circuit, Alcatel Rainbow en Avaya IX Spaces.

 

Meer uitleg hierover op www.telenet.be/ucc

Afhankelijk van uw noden stelt onze expert u de beste oplossing voor. U kunt contact opnemen via infobusiness@telenetgroup.be of op 033 551 234.

 

vaste en mobiele telefonie

Oproepdoorschakeling is altijd – maar zeker in deze situatie – handig. Nog niet gedaan? Zowel voor vaste als mobiele telefonie regelt u deze functie in een oogwenk.

 

 

Hoe regel ik oproepdoorschakeling voor mijn vaste lijn?

Als vaste telefonieklant kan u kiezen voor een maandelijks abonnement van 1,48 euro per maand om binnenkomende oproepen automatisch door te schakelen naar een ander nummer van uw keuze, bijvoorbeeld dat van uw gsm. Hebt u als klant al een Toplijn, dan is deze optie gratis voor u.

Hoe activeren? Meld u aan in Mijn Telenet en voeg de optie toe of vraag ze telefonisch
aan via 0800 68 000. 

Hoe regel ik oproepdoorschakeling voor ISDN BA en SIP over Coax?

U kan deze optie gratis laten activeren om binnenkomende oproepen automatisch door te schakelen naar maximaal 4 nummers van uw keuze (ook mobiele nummers).

Hoe activeren? Vraag ze telefonisch aan via 015 364 364. 

 

Relevant voor jou

Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.
Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.

Contacteer ons!

Graag hulp of meer uitleg?

Bel ons

Bel ons

Stel uw vraag op 0800 68 000

Bel ons
 
Mail ons

Mail ons

Stel uw vraag via ons contactformulier

Mail ons
 
Kom langs

Kom langs

Bezoek een business partner

Kom langs