Telenet.be

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 

Samen door uitzonderlijke tijden

Als IT -en connectiviteitspartner stellen we alles in het werk om de gevolgen voor je organisatie zo beperkt mogelijk te houden zodat je business kan blijven draaien.

 

Telenet Business helpt je door deze uitzonderlijke tijden met een absolute focus op continuïteit. We zorgen onder meer voor extra vast internet en financiële ondersteuning

Bekijk onze initiatieven hieronder meer in detail. 

Vond je daar geen antwoord op je vraag? Bekijk hier hoe je onze diensten kan bereiken.

 
 
 
 

Continuïteit

Het is belangrijk dat je medewerkers nu vlot van thuis kunnen werken.

 

Wil je een uitbreiding van uw IPVPN of iFiber-verbinding? Afhankelijk van je technische situatie, streven we ernaar om dit binnen de 24u (op werkdagen) te voorzien. We geven hierbij prioriteit aan de cruciale sectoren zoals de zorgsector. Deze uitbreiding is betalend. En als de coronacrisis voorbij is, heb je de keuze om kosteloos terug over te schakelen naar je vorige abonnement of de uitbreiding te behouden. Contacteer ons voor verdere details.

Meer data

 

Meer thuiswerk, meer video-oproepen. Telenet Business zorgt ervoor dat je je geen zorgen hoeft te maken over je vaste data: we bieden nog altijd extra vast internet aan.

 

 

 

 

Meer data, wat wil dit juist zeggen?

We tellen maar de helft van wat je verbruikt. Als je bijvoorbeeld 100 MB verbruikt, tellen we maar 50 MB effectief mee: Je kan 2 keer zoveel doen met data dat je nog niet hebt opgebruikt in je facturatieperiode.

2 GB over? Dan kan je 4 GB gebruiken. 100 MB over? Dan kan je 200 MB gebruiken.

 

  • Heb je verbruik buiten bundel? Dit zal maar voor de helft meegeteld worden.

Moet ik meer betalen voor de extra data?

Nee! We willen onze klanten helpen waar we kunnen, zeker tijdens deze uitzonderlijke tijden. Daarom rekenen we voor dit initiatief niets aan.

Waar zie ik de verdubbeling?

Op Mijn Telenet of in de Telenet app ziet u geen verhoging van het volume. Je verbruik vult dus met halve snelheid, waardoor je dubbel zoveel kan surfen.

 

Financiële ondersteuning

Moet je noodgedwongen je zaak sluiten door het coronavirus? We ondersteunen je door het mogelijk te maken je diensten tijdelijk te onderbreken. Daarnaast kan je ook uitstel van betaling vragen. Contacteer ons voor meer informatie.

 

 

Welke diensten kan ik tijdelijk onderbreken?

Een tijdelijke onderbreking geldt voor alle vaste diensten per adres.

Kan ik uitstel van betaling krijgen?

Ja, onder bepaalde voorwaarden kan je tot 3 maanden uitstel van betaling krijgen. Contacteer ons om je persoonlijke situatie te bespreken.

 

vaste en mobiele telefonie

Oproepdoorschakeling is altijd – maar zeker in deze situatie – handig. Nog niet gedaan? Zowel voor vaste als mobiele telefonie regel je deze functie in een oogwenk.

 

 

 

 

Hoe regel ik oproepdoorschakeling voor mijn vaste lijn?

Als vaste telefonieklant kan je kiezen voor een maandelijks abonnement van 1,48 euro per maand om binnenkomende oproepen automatisch door te schakelen naar een ander nummer van je keuze, bijvoorbeeld dat van je gsm. Heb je als klant al een Toplijn, dan is deze optie gratis voor jou.

 

Hoe activeren via je toestel?

Aanzetten:

Bel *21 (u hoort de kiestoon) > vorm het telefoonnummer waarnaar je wil doorschakelen.

  • Bevestigingstoon (korte kiestonen na mekaar?) Dan is het gelukt! De oproepdoorschakeling staat aan.
  • Overbelastingstoon? Waarschijnlijk liep er iets mis. Probeer het nog eens.

Uitzetten:

Bel #21

  • Bevestigingstoon (korte kiestonen na mekaar? Dan is het gelukt! De oproepdoorschakeling staat uit.
  • Overbelastingstoon? Waarschijnlijk liep er iets mis. Probeer het nog eens.

 

Hoe activeren online?

Meld je aan in Mijn Telenet en voeg de optie toe .

 

Hulp nodig? Neem dan telefonisch contact op via 0800 68 000. 

Hoe regel ik oproepdoorschakeling voor mijn mobiele lijn?

Je kan ervoor zorgen dat bellers automatisch worden doorverbonden met een ander nummer. Bv. wanneer je geen bereik hebt of de batterij van je toestel leeg is. 

 

Hoe activeren via je mobiel toestel?

Aanzetten:

Bel **21 *dooschakelnummer#

Uitzetten:

Bel ##21#

 

Hulp nodig? Neem dan telefonisch contact op via 0800 68 000. 

Hoe regel ik oproepdoorschakeling voor ISDN BA en SIP over Coax?

Je kan deze optie gratis laten activeren om binnenkomende oproepen automatisch door te schakelen naar maximaal 4 nummers van jouw keuze (ook mobiele nummers).

Hoe activeren? Vraag ze telefonisch aan via 015 364 364. 

 

Telenet-winkelpunten

Je kan altijd terecht in een Telenet-winkelpunt. We zorgen ervoor dat alle veiligheidsmaatregelen in acht worden genomen.

 

 

Wat zijn de genomen veiligheidsmaatregelen?

We ontsmetten meermaals onze handen én het materiaal in de winkel, houden voldoende afstand en dragen een mondmasker. Respecteer deze richtlijnen alstublieft en vergeet zeker je mondmasker niet. Zo kunnen wij jouw en onze veiligheid garanderen.

 

 

 

 

 

Installaties en herstellingen

We draaien al een aantal weken weer op volle capaciteit en onze installaties en herstellingen verlopen volgens de normale procedures en tijdsperiodes.

 

 

Wat zijn de genomen veiligheidsmaatregelen?

Jouw en onze veiligheid blijven primeren! Onze technici zijn uitgerust met het nodige beschermingsmateriaal. Gelieve wel de nodige veiligheidsvoorschriften (afstand houden, handen wassen,...) te garanderen.

 

 

 

Samenwerken en communiceren

Bedrijven en medewerkers werken momenteel zoveel mogelijk van thuis en dat vraagt om efficiënte tools en diensten.

 

 

 

HOE KAN IK MIJN AANBOD AAN MIJN KLANTEN LATEN ZIEN?

Voor zelfstandigen

Online Essentials brengt een nieuwe aanpak waar wij voor jou een website bouwen gebruik makende van een intuïtieve websitebuilder. Van copywriters tot webdesigners, onze experten zorgen ervoor dat alles vlot verloopt. Je hebt zelf dus geen kopzorgen!

 

  • Klanten kunnen je aanbod online bekijken.
  • Via het bestelformulier belanden bestellingen vlot in je mailbox.
  • Je zaak verschijnt in online kaarten en gidsen.
  • Hosting, domeinnaam en andere kleine aanpassingen regelen wij.
  • Je website verder uitbreiden doet u nadien makkelijk zelf met de handige tool.

 

Contacteer ons voor verdere details en neem een kijkje bij Online Essentials.

Hoe kan ik vlot samenwerken en communiceren met mijn medewerkers en klanten?

Voor zelfstandigen

Met Microsoft Office 365 staan al je documenten in de cloud. Zo is het voor jou en je medewerkers mogelijk om altijd en overal documenten te raadplegen en te delen. Ook flexibel werken, van thuis, bij de klant of onderweg, gaat zo heel gemakkelijk. En met Skype en Teams, onderdeel van Office 365, communiceer je supervlot. Telenet-klanten genieten een korting. Die korting is van toepassing als je een van volgende producten hebt: KLIK buro, Business Fibernet S, Business Fibernet, Corporate Fibernet, iFiber en iVDSL.

 

Voor KMO’s en grote ondernemingen

Telenet Business biedt verschillende oplossingen, waaronder ook tools die zonder kosten zijn. Bijvoorbeeld Microsoft Teams, Unify Circuit, Alcatel Rainbow en Avaya IX Spaces.

 

Meer uitleg hierover op www.telenet.be/ucc

Afhankelijk van je noden stelt onze expert jou de beste oplossing voor. Je kan contact opnemen via infobusiness@telenetgroup.be of op 033 551 234.

 

Relevant voor jou

Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.
Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.

Contacteer ons!

Graag hulp of meer uitleg?

Bel ons

Bel ons

Stel uw vraag op 0800 68 000

Bel ons
 
Mail ons

Mail ons

Stel uw vraag via ons contactformulier

Mail ons
 
Kom langs

Kom langs

Bezoek een business partner

Kom langs