Als IT -en connectiviteitspartner stellen we alles in het werk om de gevolgen voor uw organisatie zo beperkt mogelijk te houden zodat uw business kan blijven draaien.
Telenet Business helpt u door deze uitzonderlijke tijden met een absolute focus op continuïteit. We zorgen onder meer voor extra vast internet en financiële ondersteuning.
Bekijk onze initiatieven hieronder meer in detail.
Vond u daar geen antwoord op uw vraag? Bekijk hier hoe u onze diensten kan bereiken.
Het is belangrijk dat uw medewerkers nu vlot van thuis kunnen werken.
Wil u een uitbreiding van uw IPVPN of iFiber-verbinding? Afhankelijk van uw technische situatie, streven we ernaar om dit binnen de 24u (op werkdagen) te voorzien. We geven hierbij prioriteit aan de cruciale sectoren zoals de zorgsector. Deze uitbreiding is betalend. En als de coronacrisis voorbij is, hebt u de keuze om kosteloos terug over te schakelen naar uw vorige abonnement of de uitbreiding te behouden. Contacteer ons voor verdere details.
Meer thuiswerk, meer video-oproepen. Telenet Business zorgt ervoor dat u zich geen zorgen hoeft te maken over uw vaste data: we bieden nog altijd extra vast internet aan.
We tellen maar de helft van wat u verbruikt. Als u bijvoorbeeld 100 MB verbruikt, tellen we maar 50 MB effectief mee: U kan 2 keer zoveel doen met data dat u nog niet hebt opgebruikt in uw facturatieperiode.
2 GB over? Dan kan u 4 GB gebruiken. 100 MB over? Dan kan u 200 MB gebruiken.
Nee! We willen onze klanten helpen waar we kunnen, zeker tijdens deze uitzonderlijke tijden. Daarom rekenen we voor dit initiatief niets aan.
Op Mijn Telenet of in de Telenet app ziet u geen verhoging van het volume. Uw verbruik vult dus met halve snelheid, waardoor u dubbel zoveel kan surfen.
Moet u noodgedwongen uw zaak sluiten door het coronavirus? We ondersteunen u door het mogelijk te maken uw diensten tijdelijk te onderbreken. Daarnaast kan u ook uitstel van betaling vragen. Contacteer ons voor meer informatie.
Een tijdelijke onderbreking geldt voor alle vaste diensten per adres.
Ja, onder bepaalde voorwaarden kan u tot 3 maanden uitstel van betaling krijgen. Contacteer ons om uw persoonlijke situatie te bespreken.
Oproepdoorschakeling is altijd – maar zeker in deze situatie – handig. Nog niet gedaan? Zowel voor vaste als mobiele telefonie regelt u deze functie in een oogwenk.
Als vaste telefonieklant kan u kiezen voor een maandelijks abonnement van 1,48 euro per maand om binnenkomende oproepen automatisch door te schakelen naar een ander nummer van uw keuze, bijvoorbeeld dat van uw gsm. Hebt u als klant al een Toplijn, dan is deze optie gratis voor u.
Hoe activeren via uw toestel?
Aanzetten:
Bel *21 (u hoort de kiestoon) > vorm het telefoonnummer waarnaar u wil doorschakelen.
Uitzetten:
Bel #21
Hoe activeren online?
Meld u aan in Mijn Telenet en voeg de optie toe .
Hulp nodig? Neem dan telefonisch contact op via 0800 68 000.
U kan ervoor zorgen dat bellers automatisch worden doorverbonden met een ander nummer. Bv. wanneer u geen bereik hebt of de batterij van uw toestel leeg is.
Hoe activeren via uw mobiel toestel?
Aanzetten:
Bel **21 *dooschakelnummer#
Uitzetten:
Bel ##21#
Hulp nodig? Neem dan telefonisch contact op via 0800 68 000.
U kan deze optie gratis laten activeren om binnenkomende oproepen automatisch door te schakelen naar maximaal 4 nummers van uw keuze (ook mobiele nummers).
Hoe activeren? Vraag ze telefonisch aan via 015 364 364.
U kan altijd terecht in een Telenet-winkelpunt. We zorgen ervoor dat alle veiligheidsmaatregelen in acht worden genomen.
We ontsmetten meermaals onze handen én het materiaal in de winkel, houden voldoende afstand en dragen een mondmasker. Respecteer deze richtlijnen alstublieft en vergeet zeker uw mondmasker niet. Zo kunnen wij u en onze veiligheid garanderen.
We draaien al een aantal weken weer op volle capaciteit en onze installaties en herstellingen verlopen volgens de normale procedures en tijdsperiodes.
Uw en onze veiligheid blijven primeren! Onze techniekers zijn uitgerust met het nodige beschermingsmateriaal. Gelieve wel de nodige veiligheidsvoorschriften (afstand houden, handen wassen,...) te garanderen.
Bedrijven en medewerkers werken momenteel zoveel mogelijk van thuis en dat vraagt om efficiënte tools en diensten.
Voor zelfstandigen
Online Essentials brengt een nieuwe aanpak waar wij voor u een website bouwen gebruik makende van een intuïtieve websitebuilder. Van copywriters tot webdesigners, onze experten zorgen ervoor dat alles vlot verloopt. U heeft zelf dus geen kopzorgen!
Contacteer ons voor verdere details en neem een kijkje bij Online Essentials.
Voor zelfstandigen
Met Microsoft Office 365 staan al uw documenten in de cloud. Zo is het voor u en uw medewerkers mogelijk om altijd en overal documenten te raadplegen en te delen. Ook flexibel werken, van thuis, bij de klant of onderweg, gaat zo heel gemakkelijk. En met Skype en Teams, onderdeel van Office 365, communiceert u supervlot. Telenet-klanten genieten een korting. Deze korting is van toepassing als u een van volgende producten heeft: KLIK buro, Business Fibernet S, Business Fibernet, Corporate Fibernet, iFiber en iVDSL.
Voor KMO’s en grote ondernemingen
Telenet Business biedt verschillende oplossingen, waaronder ook tools die zonder kosten zijn. Bijvoorbeeld Microsoft Teams, Unify Circuit, Alcatel Rainbow en Avaya IX Spaces.
Meer uitleg hierover op www.telenet.be/ucc
Afhankelijk van uw noden stelt onze expert u de beste oplossing voor. U kunt contact opnemen via infobusiness@telenetgroup.be of op 033 551 234.
Graag hulp of meer uitleg?
Stel uw vraag op 0800 68 000