nl

Je administratie bij overlijden

We leven met je mee tijdens deze moeilijke periode. Hopelijk steunen mooie herinneringen je bij dit verlies. We wensen je veel sterkte. Om je toch iets te helpen, beperken we je administratie tot een minimum. Hieronder staat opgelijst wat je kan doen met de huidige Telenet-diensten: aanpassen, overnemen of opzeggen.

Hoe pas je het abonnement aan?

Je kan makkelijk het abonnement aanpassen aan de huidige situatie.

De Telenet-diensten kan je online makkelijk veranderen. Via MyTelenet bepaal je alles rond internet, telefonie en televisie. Denk bijvoorbeeld aan zenderpakketten zoals Streamz deactiveren of een lagere ONE(up) kiezen. Wij brengen het in orde.

Wil je graag de diensten van de overledene op jouw eigen of iemand anders zijn naam plaatsen? Doe dan een overname. De diensten blijven dan beschikbaar op hetzelfde adres. Hou er wel rekening mee dat het gaat om een overname van alle actieve Telenet-diensten. Eventuele openstaande saldo's vallen daar dus ook onder. Je regelt de overname door een online overnameformulier in te vullen.

Hoe regel je de overname van Telenet-diensten?

Bekijk hoe je diensten van de overledene overneemt.

Hoe regel je de overname van Telenet-diensten?

Bekijk hoe je diensten van de overledene overneemt.

Wil je graag de diensten van de overledene op jouw eigen of iemand anders zijn naam plaatsen? Doe dan een overname. De diensten blijven dan beschikbaar op hetzelfde adres. Hou er wel rekening mee dat het gaat om een overname van alle actieve Telenet-diensten. Eventuele openstaande saldo's vallen daar dus ook onder. Je regelt de overname door een online overnameformulier in te vullen.

Hoe zeg je de Telenet-diensten op?

Je kan de diensten online het snelste opzeggen.

Worden bepaalde diensten en producten niet meer gebruikt? Dan kan je die ook opzeggen. Een abonnement opzeggen doe je het snelste via een online contactformulier. Als dat niet lukt, kan je bellen naar 0800 66 350. We helpen je graag verder.

Zoek je iets anders?