nl

Je aanrekening uitgelegd

Wat staat er allemaal op je aanrekening? Is er iets onduidelijk?

Veelgestelde vragen

Je aanrekening via e-mail
Via MyTelenet kies je ervoor om je aanrekening digitaal te ontvangen. Je beheert er ook het e-mailadres waarop je je aanrekening ontvangt.
Je eerste ONE-aanrekening
Stap je over naar ONE? Dan ziet je eerstvolgende aanrekening er iets anders dan normaal.
Aanrekening onduidelijk?
Bedrag hoger dan verwacht? Ontdek veelvoorkomende redenen. Betaal toch op tijd, onterechte kosten brengen we erna in mindering.
Je gespreksdetails
Op je digitale aanrekening vind je een gedetailleerd overzicht van al je gesprekken.
Alles over de prijsaanpassing
Vanaf 2 juni 2024 gelden er nieuwe prijzen voor onze abonnementen. Het gaat om de vaste, maandelijkse abonnementprijzen van internet, mobiele en vaste telefonie, kabel- en digitale televisie.
Diensten van derden
Andere diensten die je via Telenet betaalt, staan apart op je aanrekening. Denk aan apps of sms-parkeren. Wist je dat je apps of muziek ook met Telenet Pay kan betalen?

Zelf beheren

Zoek je iets anders?

Ben je een zakelijke klant?

Onze community kan helpen!