Privacy-inbreuk?

Goed om wetenhier behandelen we alleen privacy-gerelateerde klachten.

  • Wil je phishing, sextortion, spoofing, hacking, smishing of ander internet- of sms-misbruik melden? Gebruik dan het misbruikformulier.
  • Heb je een algemene vraag over onze producten? Bezoek dan onze contactpagina.

We spreken over een privacy-inbreuk als persoonsgegevens per ongeluk of zonder toestemming vernietigd, verloren, gewijzigd of gedeeld worden. Denk je dat zoiets gebeurd is? Dan kan je dat rapporteren aan Telenet, ongeacht of je Telenet-klant bent. Je kan hier ook terecht voor privacy-meldingen over Telenet Business, BASE en TADAAM.

Je vindt je klantennummer op je aanrekening of in je klantenzone (Mijn Telenet of BASE klantenzone)

Geef zo veel mogelijk details mee van het incident zodat wij voldoende informatie hebben voor het onderzoek. Bijv. wat er juist gebeurd is, welke gegevens er betrokken zijn, wie onrechtmatig toegang had tot de gegevens en sinds wanneer, hoe en wanneer de gegevensinbreuk ontdekt werd,…