Telenet.be

Webmail

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 
  • Hulp nodig?
 
 

Raadpleeg je afspraken

Op deze pagina vind je een overzicht van je afspraken bij Telenet. Dat kan voor een herstelling of (een aanpassing van) een installatie zijn. Bij de installatie en activering van je diensten heb je de keuze uit verschillende installatietypes.


Goed om te weten: is je afspraak niet meer nodig? Laat het ons weten!

Author mode - different bodies
Future, move

Bereid je voor

Wat neem je mee naar je nieuwe adres?

Je neemt zelf je Telenet TV-box of decoder mee en alle extra toestellen die je zelf kocht of momenteel huurt. Bestelde je nieuwe toestellen, dan neemt de Telenet-technicus die mee.

Opgelet, je modem en netwerkverdeler laat je achter op je huidige adres.

Modem

Netwerkverdelers

Bepaal de plaats van je basisopstelling

Heb je nog geen Telenet-installatie? Kies dan een vrije plaats aan de muur van 40 x 50 cm om je modem en netwerkverdeler te plaatsen. Zorg voor minstens 3 vrije, geaarde stopcontacten (of een stekkerblok).

Bepaal waar je toestellen komen

Zet je toestellen klaar: een pc of tablet (surfen), een tv-toestel (tv-kijken) en/of een vast telefoontoestel (bellen).

Bekijk vooraf waar je wil tv-kijken, bellen en/of surfen.

Voorzie je binnenbekabeling:

  • je coax-kabel en tv-wandcontactdoos in de ruimtes waar je wil tv-kijken.
  • je UTP-kabel in de ruimtes waar je wil...
 
 

Wat gebeurt er bij je pre-installatie?

Je kiest voor een Self Starter-installatie: het zelf installeren van je Telenet-diensten.

De Telenet-technicus…

  • plaatst de modem los op de grond en netwerkverdeler aan de muur.
  • verbindt de Telenet-kabel (buiten) met de netwerkverdeler.
  • vervangt eventueel je modem.
  • activeert je diensten.
  • test het Wifi-bereik  in de ruimte waar je modem staat.
  • levert je nieuwe Digibox/Digicorder.
Wat doe jij na de afspraak?
  • Hang de modem aan de muur.
  • Installeer je Telenet-diensten en sluit je toestellen (pc, Digibox/Digicorder) aan.
  • Draadloos surfen tot in de verste uithoeken van je woning? Test deze plekken via speedtest.telenet.be. Misschien moet je extra hardware (voor een meerprijs) plaatsen om je Wifi-signaal te versterken. Daarvoor kan je terecht in een Telenet-winkelpunt.
 
 

Nog vragen?

 
 
 
 
Future, move, pre-install

Bereid je voor

Wat neem je mee naar je nieuwe adres?

Je neemt zelf je Telenet TV-box of decoder mee en alle extra toestellen die je zelf kocht of momenteel huurt. Bestelde je nieuwe toestellen, dan neemt de Telenet-technicus die mee.

Opgelet, je modem en netwerkverdeler laat je achter op je huidige adres.

Modem

Netwerkverdelers

Bepaal de plaats van je basisopstelling

Heb je nog geen Telenet-installatie? Kies dan een vrije plaats aan de muur van 40 x 50 cm om je modem en netwerkverdeler te plaatsen. Zorg voor minstens 3 vrije, geaarde stopcontacten (of een stekkerblok).

Bepaal waar je toestellen komen

Zet je toestellen klaar: een pc of tablet (surfen), een tv-toestel (tv-kijken) en/of een vast telefoontoestel (bellen).

Bekijk vooraf waar je wil tv-kijken, bellen en/of surfen.

Voorzie je binnenbekabeling:

  • je coax-kabel en tv-wandcontactdoos in de ruimtes waar je wil tv-kijken.
  • je UTP-kabel in de ruimtes waar je wil...
 
 

Wat gebeurt er bij je pre-installatie?

Je kiest voor een Self Starter-installatie: het zelf installeren van je Telenet-diensten.

De Telenet-technicus…

  • plaatst de modem los op de grond en netwerkverdeler aan de muur.
  • verbindt de Telenet-kabel (buiten) met de netwerkverdeler.
  • vervangt eventueel je modem.
  • activeert je diensten.
  • test het Wifi-bereik  in de ruimte waar je modem staat.
  • levert je nieuwe Digibox/Digicorder.
Wat doe jij na de afspraak?
  • Hang de modem aan de muur.
  • Installeer je Telenet-diensten en sluit je toestellen (pc, Digibox/Digicorder) aan.
  • Draadloos surfen tot in de verste uithoeken van je woning? Test deze plekken via speedtest.telenet.be. Misschien moet je extra hardware (voor een meerprijs) plaatsen om je Wifi-signaal te versterken. Daarvoor kan je terecht in een Telenet-winkelpunt.
 
 

Nog vragen?

 
 
 
 
Future, move, comfort install

Bereid je voor

Wat neem je mee naar je nieuwe adres?

Je neemt zelf je Telenet TV-box of decoder mee en alle extra toestellen die je zelf kocht of momenteel huurt. Bestelde je nieuwe toestellen, dan neemt de Telenet-technicus die mee.

Opgelet, je modem en netwerkverdeler laat je achter op je huidige adres.

Modem

Netwerkverdelers

Bepaal de plaats van je basisopstelling

Heb je nog geen Telenet-installatie? Kies dan een vrije plaats aan de muur van 40 x 50 cm om je modem en netwerkverdeler te plaatsen. Zorg voor minstens 3 vrije, geaarde stopcontacten (of een stekkerblok).

Bepaal waar je toestellen komen

Zet je toestellen klaar: een pc of tablet (surfen), een tv-toestel (tv-kijken) en/of een vast telefoontoestel (bellen).

Bekijk vooraf waar je wil tv-kijken, bellen en/of surfen.

Voorzie je binnenbekabeling:

  • je coax-kabel en tv-wandcontactdoos in de ruimtes waar je wil tv-kijken.
  • je UTP-kabel in de ruimtes waar je wil...
 
 

Wat gebeurt er bij je installatie?

Je kiest voor een Comfort Plus-installatie door een installateur van Telenet. 

De Telenet-installateur…

  • hangt de modem en netwerkverdeler aan de muur.
  • verbindt de aftakkabel en coaxkabel (die je hebt klaargelegd) met de netwerkverdeler.
  • verbindt je toestellen met je binnenbekabeling.
  • installeert, activeert en test je Telenet-diensten.
  • legt na de installatie een kwartiertje uit hoe je je dienst(en) kan gebruiken.
  • én bevestigt nog eventuele kabels tegen de muur.

Wat doe jij?

  • Draadloos surfen tot in de verste uithoeken van je huis? Vraag onze installateur om deze plekken te testen en waar nodig extra hardware (voor een meerprijs) te plaatsen.
 
 

Nog vragen?

 
 
 
 
Future, move, comfort plus install

Bereid je voor

Wat neem je mee naar je nieuwe adres?

Je neemt zelf je Telenet TV-box of decoder mee en alle extra toestellen die je zelf kocht of momenteel huurt. Bestelde je nieuwe toestellen, dan neemt de Telenet-technicus die mee.

Opgelet, je modem en netwerkverdeler laat je achter op je huidige adres.

Modem

Netwerkverdelers

Bepaal de plaats van je basisopstelling

Heb je nog geen Telenet-installatie? Kies dan een vrije plaats aan de muur van 40 x 50 cm om je modem en netwerkverdeler te plaatsen. Zorg voor minstens 3 vrije, geaarde stopcontacten (of een stekkerblok).

Bepaal waar je toestellen komen

Zet je toestellen klaar: een pc of tablet (surfen), een tv-toestel (tv-kijken) en/of een vast telefoontoestel (bellen).

Bekijk vooraf waar je wil tv-kijken, bellen en/of surfen.

Voorzie je binnenbekabeling:

  • je coax-kabel en tv-wandcontactdoos in de ruimtes waar je wil tv-kijken.
  • je UTP-kabel in de ruimtes waar je wil...
 
 

Wat gebeurt er bij je installatie?

Je kiest voor een Comfort Plus-installatie door een installateur van Telenet. 

De Telenet-installateur…

  • hangt de modem en netwerkverdeler aan de muur.
  • verbindt de aftakkabel en coaxkabel (die je hebt klaargelegd) met de netwerkverdeler.
  • verbindt je toestellen met je binnenbekabeling.
  • installeert, activeert en test je Telenet-diensten.
  • legt na de installatie een kwartiertje uit hoe je je dienst(en) kan gebruiken.
  • én bevestigt nog eventuele kabels tegen de muur.

Wat doe jij?

  • Draadloos surfen tot in de verste uithoeken van je huis? Vraag onze installateur om deze plekken te testen en waar nodig extra hardware (voor een meerprijs) te plaatsen.
 
 

Nog vragen?

  • Contacteer ons op 015 66 66 66 of online.
  • Lees de veelgestelde vragen en antwoorden op Klantenservice.
 
 
 
 
Future, move, business install
Future, installation

Bereid je binneninstallatie voor

Bepaal de plaats van je basisopstelling

Heb je nog geen Telenet-installatie? Kies dan een vrije plaats aan de muur van 40 x 50 cm om je modem en netwerkverdeler te plaatsen. Zorg voor minstens 3 vrije, geaarde stopcontacten (of een stekkerblok).

Bepaal waar je toestellen komen

Zet je toestellen klaar: een pc of tablet (surfen), een tv-toestel (tv-kijken) en/of een vast telefoontoestel (bellen).

Bekijk vooraf waar je wil tv-kijken, bellen en/of surfen.

Plaats je binnenbekabeling:

  • je coax-kabel en tv-wandcontactdoos in de ruimtes waar je wil tv-kijken
  • je UTP-kabel in de ruimtes waar je wil...
 
 

Wat gebeurt er bij je installatie?

Je kiest voor een Comfort Plus-installatie door een installateur van Telenet. 

De Telenet-installateur…

  • hangt de modem en netwerkverdeler aan de muur.
  • verbindt de aftakkabel en coaxkabel (die je hebt klaargelegd) met de netwerkverdeler.
  • verbindt je toestellen met je binnenbekabeling.
  • installeert, activeert en test je Telenet-diensten.
  • legt na de installatie een kwartiertje uit hoe je je dienst(en) kan gebruiken.
  • én bevestigt nog eventuele kabels tegen de muur.

Wat doe jij?

  • Draadloos surfen tot in de verste uithoeken van je huis? Vraag onze installateur om deze plekken te testen en waar nodig extra hardware (voor een meerprijs) te plaatsen.
 
 

Nog vragen?

  • Contacteer ons op 015 66 66 66 of online.
  • Lees de veelgestelde vragen en antwoorden op Klantenservice.
 
 
 
 
Future, installation, pre-install

Bereid je binneninstallatie voor

Bepaal de plaats van je basisopstelling

Heb je nog geen Telenet-installatie? Kies dan een vrije plaats aan de muur van 40 x 50 cm om je modem en netwerkverdeler te plaatsen. Zorg voor minstens 3 vrije, geaarde stopcontacten (of een stekkerblok).

Bepaal waar je toestellen komen

Zet je toestellen klaar: een pc of tablet (surfen), een tv-toestel (tv-kijken) en/of een vast telefoontoestel (bellen).

Bekijk vooraf waar je wil tv-kijken, bellen en/of surfen.

Plaats je binnenbekabeling:

  • je coax-kabel en tv-wandcontactdoos in de ruimtes waar je wil tv-kijken
  • je UTP-kabel in de ruimtes waar je wil...
 
 

Wat gebeurt er bij je pre-installatie?

Je kiest voor een Self Starter-installatie: het zelf installeren van je Telenet-diensten.

De Telenet-technicus…

  • plaatst de modem los op de grond en netwerkverdeler aan de muur.
  • verbindt de Telenet-kabel (buiten) met de netwerkverdeler.
  • vervangt eventueel je modem.
  • activeert je diensten.
  • test het Wifi-bereik  in de ruimte waar je modem staat.
  • levert je nieuwe Digibox/Digicorder.
Wat doe jij na de afspraak?
  • Hang de modem aan de muur.
  • Installeer je Telenet-diensten en sluit je toestellen (pc, Digibox/Digicorder) aan.
  • Draadloos surfen tot in de verste uithoeken van je woning? Test deze plekken via speedtest.telenet.be. Misschien moet je extra hardware (voor een meerprijs) plaatsen om je Wifi-signaal te versterken. Daarvoor kan je terecht in een Telenet-winkelpunt.
 
 

Nog vragen?

 
 
 
 
Future, installation, comfort install

Bereid je binneninstallatie voor

Bepaal de plaats van je basisopstelling

Heb je nog geen Telenet-installatie? Kies dan een vrije plaats aan de muur van 40 x 50 cm om je modem en netwerkverdeler te plaatsen. Zorg voor minstens 3 vrije, geaarde stopcontacten (of een stekkerblok).

Bepaal waar je toestellen komen

Zet je toestellen klaar: een pc of tablet (surfen), een tv-toestel (tv-kijken) en/of een vast telefoontoestel (bellen).

Bekijk vooraf waar je wil tv-kijken, bellen en/of surfen.

Plaats je binnenbekabeling:

  • je coax-kabel en tv-wandcontactdoos in de ruimtes waar je wil tv-kijken
  • je UTP-kabel in de ruimtes waar je wil...
 
 

Wat gebeurt er bij je installatie?

Je kiest Comfort-installatie door een installateur van Telenet.

De Telenet-installateur…

  • hangt de modem en netwerkverdeler aan de muur.
  • verbindt de aftakkabel en coaxkabel (die je hebt klaargelegd) met de netwerkverdeler.
  • verbindt je toestellen met je binnenbekabeling.
  • installeert, activeert en test je Telenet-diensten.
  • activeert (als je dit wil) de e-aanrekening en legt de voordelen uit.
  • én geeft je na de installatie een kwartiertje uitleg over hoe je je dienst(en) kan gebruiken

Wat doe jij?

  • Draadloos surfen tot in de verste uithoeken van je woning? Vraag onze installateur om deze plekken te testen en waar nodig extra hardware (voor een meerprijs) te plaatsen.
  • Tenslotte bevestig je nog eventuele kabels tegen de muur.
 
 

Nog vragen?

 
 
 
 
Future, installation, comfort plus install

Bereid je binneninstallatie voor

Bepaal de plaats van je basisopstelling

Heb je nog geen Telenet-installatie? Kies dan een vrije plaats aan de muur van 40 x 50 cm om je modem en netwerkverdeler te plaatsen. Zorg voor minstens 3 vrije, geaarde stopcontacten (of een stekkerblok).

Bepaal waar je toestellen komen

Zet je toestellen klaar: een pc of tablet (surfen), een tv-toestel (tv-kijken) en/of een vast telefoontoestel (bellen).

Bekijk vooraf waar je wil tv-kijken, bellen en/of surfen.

Plaats je binnenbekabeling:

  • je coax-kabel en tv-wandcontactdoos in de ruimtes waar je wil tv-kijken
  • je UTP-kabel in de ruimtes waar je wil...
 
 

Wat gebeurt er bij je installatie?

Je kiest voor een Comfort Plus-installatie door een installateur van Telenet. 

De Telenet-installateur…

  • hangt de modem en netwerkverdeler aan de muur.
  • verbindt de aftakkabel en coaxkabel (die je hebt klaargelegd) met de netwerkverdeler.
  • verbindt je toestellen met je binnenbekabeling.
  • installeert, activeert en test je Telenet-diensten.
  • legt na de installatie een kwartiertje uit hoe je je dienst(en) kan gebruiken.
  • én bevestigt nog eventuele kabels tegen de muur.

Wat doe jij?

  • Draadloos surfen tot in de verste uithoeken van je huis? Vraag onze installateur om deze plekken te testen en waar nodig extra hardware (voor een meerprijs) te plaatsen.
 
 

Nog vragen?

  • Contacteer ons op 015 66 66 66 of online.
  • Lees de veelgestelde vragen en antwoorden op Klantenservice.
 
 
 
 
Future, installation, business install
Future, additional installation
Future, repair

Nog vragen?

  • Contacteer ons op 015 66 66 66 of online.
  • Lees de veelgestelde vragen en antwoorden op Klantenservice.
 
 
Future, repair, check up

Tijdens je afspraak

  • Onze technicus…
  • kijkt na of je Wifi-bereik in huis straf genoeg is en geeft je tips over hoe je het optimaliseert.
  • verbindt al je mobiele toestellen met je Wifi-netwerk.
  • haalt je vergeten paswoorden vanonder het stof en zorgt dat je overal weer kan aanmelden.
  • vervangt gratis je Telenet-modem door een nieuwer, straffer model, als dat nodig is.
  • kijkt na of je Digibox/Digicorder met de juiste kabels is aangesloten op je tv.
  • installeert de Telenet TV-app en helpt je op weg als je graag overal in huis op je smartphone, tablet of pc live wil tv-kijken en je favoriete tv-programma’s kunnen opnemen (ook als je niet thuis bent). Zo ook met andere gratis Telenet-apps zoals de Support-app en de Telenet Mobile-app.
 
 

Nog vragen?

  • Contacteer ons op 015 66 66 66 of online.
  • Lees de veelgestelde vragen en antwoorden op Klantenservice.
 
 
 
 
Future, repair, repair and check up

Tijdens je afspraak

  • Onze technicus…
  • kijkt na of je Wifi-bereik in huis straf genoeg is en geeft je tips over hoe je het optimaliseert.
  • verbindt al je mobiele toestellen met je Wifi-netwerk.
  • haalt je vergeten paswoorden vanonder het stof en zorgt dat je overal weer kan aanmelden.
  • vervangt gratis je Telenet-modem door een nieuwer, straffer model, als dat nodig is.
  • kijkt na of je Digibox/Digicorder met de juiste kabels is aangesloten op je tv.
  • installeert de Telenet TV-app en helpt je op weg als je graag overal in huis op je smartphone, tablet of pc live wil tv-kijken en je favoriete tv-programma’s kunnen opnemen (ook als je niet thuis bent). Zo ook met andere gratis Telenet-apps zoals de Support-app en de Telenet Mobile-app.
 
 

Nog vragen?

  • Contacteer ons op 015 66 66 66 of online.
  • Lees de veelgestelde vragen en antwoorden op Klantenservice.
 
 
 
 
Future, repair, check up and unhappy

Tijdens je afspraak

Onze technicus

  • luistert naar je vragen en probeert waar mogelijk te helpen
  • kijkt je installatie en je netwerk na, en doet de nodige verbeteringen zodat je optimaal van je Telenet-diensten kan genieten.
  • verbindt je mobiele toestellen met je netwerk, installeert onze handige Telenet-apps, geeft uitleg over Telenet Webmail, … 
 
 

Nog vragen?

  • Contacteer ons op 015 66 66 66 of online.
  • Lees de veelgestelde vragen en antwoorden op Klantenservice.
 
 
 
 
Future, network repair
Future, deinstallation
Future, installation update
Past, move

Aan de slag

Je diensten zijn geïnstalleerd, dus je bent helemaal klaar om de Telenet-wereld te verkennen. OK als we even meerijden?
 

  • Je eerste halte is je Telenet-paspoort. Dat kreeg je bij de installatie van je diensten.
    • Het bevat heel wat info om te kunnen starten met tv-kijken, surfen en/of bellen.
    • En je vindt er de belangrijkste aanmeldgegevens in terug.
      Tip: leg je Telenet-paspoort ergens waar je het altijd terugvindt!
  • Mijn Telenet is je thuisbasis:
    • Meld je aan met de gegevens die je vindt op je Telenet-paspoort.
    • Je kan er je wachtwoord aanpassen, je instellingen veranderen, je diensten en opties beheren en je aanrekeningen raadplegen.
    • Je kan voor iedereen in je gezin een login aanmaken, handig om te kunnen…
      • tv-kijken op alle schermen.
      • mobiel surfen overal in Vlaanderen (Wi-Free).
  • Het Telenet-avontuur slaat altijd nieuwe wegen in: volg onze nieuwtjes, acties, promoties en verhalen op Facebook, Twitter en Snap.
 
 

Nog vragen?

  • Contacteer ons op 015 66 66 66 of online.
  • Lees de veelgestelde vragen en antwoorden op Klantenservice.
 
 
 
 
Past, move, pre-install

Aan de slag

Je diensten zijn geïnstalleerd, dus je bent helemaal klaar om de Telenet-wereld te verkennen. OK als we even meerijden?
 

  • Je eerste halte is je Telenet-paspoort. Dat kreeg je bij de installatie van je diensten.
    • Het bevat heel wat info om te kunnen starten met tv-kijken, surfen en/of bellen.
    • En je vindt er de belangrijkste aanmeldgegevens in terug.
      Tip: leg je Telenet-paspoort ergens waar je het altijd terugvindt!
  • Mijn Telenet is je thuisbasis:
    • Meld je aan met de gegevens die je vindt op je Telenet-paspoort.
    • Je kan er je wachtwoord aanpassen, je instellingen veranderen, je diensten en opties beheren en je aanrekeningen raadplegen.
    • Je kan voor iedereen in je gezin een login aanmaken, handig om te kunnen…
      • tv-kijken op alle schermen.
      • mobiel surfen overal in Vlaanderen (Wi-Free).
  • Het Telenet-avontuur slaat altijd nieuwe wegen in: volg onze nieuwtjes, acties, promoties en verhalen op Facebook, Twitter en Snap.
 
 

Nog vragen?

  • Contacteer ons op 015 66 66 66 of online.
  • Lees de veelgestelde vragen en antwoorden op Klantenservice.
 
 
 
 
Past, move, comfort install

Aan de slag

Je diensten zijn geïnstalleerd, dus je bent helemaal klaar om de Telenet-wereld te verkennen. OK als we even meerijden?
 

  • Je eerste halte is je Telenet-paspoort. Dat kreeg je bij de installatie van je diensten.
    • Het bevat heel wat info om te kunnen starten met tv-kijken, surfen en/of bellen.
    • En je vindt er de belangrijkste aanmeldgegevens in terug.
      Tip: leg je Telenet-paspoort ergens waar je het altijd terugvindt!
  • Mijn Telenet is je thuisbasis:
    • Meld je aan met de gegevens die je vindt op je Telenet-paspoort.
    • Je kan er je wachtwoord aanpassen, je instellingen veranderen, je diensten en opties beheren en je aanrekeningen raadplegen.
    • Je kan voor iedereen in je gezin een login aanmaken, handig om te kunnen…
      • tv-kijken op alle schermen.
      • mobiel surfen overal in Vlaanderen (Wi-Free).
  • Het Telenet-avontuur slaat altijd nieuwe wegen in: volg onze nieuwtjes, acties, promoties en verhalen op Facebook, Twitter en Snap.
 
 

Nog vragen?

  • Contacteer ons op 015 66 66 66 of online.
  • Lees de veelgestelde vragen en antwoorden op Klantenservice.
 
 
 
 
Past, move, comfort plus install

Aan de slag

Je diensten zijn geïnstalleerd, dus je bent helemaal klaar om de Telenet-wereld te verkennen. OK als we even meerijden?
 

  • Je eerste halte is je Telenet-paspoort. Dat kreeg je bij de installatie van je diensten.
    • Het bevat heel wat info om te kunnen starten met tv-kijken, surfen en/of bellen.
    • En je vindt er de belangrijkste aanmeldgegevens in terug.
      Tip: leg je Telenet-paspoort ergens waar je het altijd terugvindt!
  • Mijn Telenet is je thuisbasis:
    • Meld je aan met de gegevens die je vindt op je Telenet-paspoort.
    • Je kan er je wachtwoord aanpassen, je instellingen veranderen, je diensten en opties beheren en je aanrekeningen raadplegen.
    • Je kan voor iedereen in je gezin een login aanmaken, handig om te kunnen…
      • tv-kijken op alle schermen.
      • mobiel surfen overal in Vlaanderen (Wi-Free).
  • Het Telenet-avontuur slaat altijd nieuwe wegen in: volg onze nieuwtjes, acties, promoties en verhalen op Facebook, Twitter en Snap.
 
 

Nog vragen?

  • Contacteer ons op 015 66 66 66 of online.
  • Lees de veelgestelde vragen en antwoorden op Klantenservice.
 
 
 
 
Past, move, business install
Past, installation

Aan de slag

Je diensten zijn geïnstalleerd, dus je bent helemaal klaar om de Telenet-wereld te verkennen. OK als we even meerijden?
 

  • Je eerste halte is je Telenet-paspoort. Dat kreeg je bij de installatie van je diensten.
    • Het bevat heel wat info om te kunnen starten met tv-kijken, surfen en/of bellen.
    • En je vindt er de belangrijkste aanmeldgegevens in terug.
      Tip: leg je Telenet-paspoort ergens waar je het altijd terugvindt!
  • Mijn Telenet is je thuisbasis:
    • Meld je aan met de gegevens die je vindt op je Telenet-paspoort.
    • Je kan er je wachtwoord aanpassen, je instellingen veranderen, je diensten en opties beheren en je aanrekeningen raadplegen.
    • Je kan voor iedereen in je gezin een login aanmaken, handig om te kunnen…
      • tv-kijken op alle schermen.
      • mobiel surfen overal in Vlaanderen (Wi-Free).
  • Het Telenet-avontuur slaat altijd nieuwe wegen in: volg onze nieuwtjes, acties, promoties en verhalen op Facebook, Twitter en Snap.
 
 

Nog vragen?

  • Contacteer ons op 015 66 66 66 of online.
  • Lees de veelgestelde vragen en antwoorden op Klantenservice.
 
 
 
 
Past, installation, pre-install

Aan de slag

Je diensten zijn geïnstalleerd, dus je bent helemaal klaar om de Telenet-wereld te verkennen. OK als we even meerijden?
 

  • Je eerste halte is je Telenet-paspoort. Dat kreeg je bij de installatie van je diensten.
    • Het bevat heel wat info om te kunnen starten met tv-kijken, surfen en/of bellen.
    • En je vindt er de belangrijkste aanmeldgegevens in terug.
      Tip: leg je Telenet-paspoort ergens waar je het altijd terugvindt!
  • Mijn Telenet is je thuisbasis:
    • Meld je aan met de gegevens die je vindt op je Telenet-paspoort.
    • Je kan er je wachtwoord aanpassen, je instellingen veranderen, je diensten en opties beheren en je aanrekeningen raadplegen.
    • Je kan voor iedereen in je gezin een login aanmaken, handig om te kunnen…
      • tv-kijken op alle schermen.
      • mobiel surfen overal in Vlaanderen (Wi-Free).
  • Het Telenet-avontuur slaat altijd nieuwe wegen in: volg onze nieuwtjes, acties, promoties en verhalen op Facebook, Twitter en Snap.
 
 

Nog vragen?

  • Contacteer ons op 015 66 66 66 of online.
  • Lees de veelgestelde vragen en antwoorden op Klantenservice.
 
 
 
 
Past, installation, comfort install

Aan de slag

Je diensten zijn geïnstalleerd, dus je bent helemaal klaar om de Telenet-wereld te verkennen. OK als we even meerijden?
 

  • Je eerste halte is je Telenet-paspoort. Dat kreeg je bij de installatie van je diensten.
    • Het bevat heel wat info om te kunnen starten met tv-kijken, surfen en/of bellen.
    • En je vindt er de belangrijkste aanmeldgegevens in terug.
      Tip: leg je Telenet-paspoort ergens waar je het altijd terugvindt!
  • Mijn Telenet is je thuisbasis:
    • Meld je aan met de gegevens die je vindt op je Telenet-paspoort.
    • Je kan er je wachtwoord aanpassen, je instellingen veranderen, je diensten en opties beheren en je aanrekeningen raadplegen.
    • Je kan voor iedereen in je gezin een login aanmaken, handig om te kunnen…
      • tv-kijken op alle schermen.
      • mobiel surfen overal in Vlaanderen (Wi-Free).
  • Het Telenet-avontuur slaat altijd nieuwe wegen in: volg onze nieuwtjes, acties, promoties en verhalen op Facebook, Twitter en Snap.
 
 

Nog vragen?

  • Contacteer ons op 015 66 66 66 of online.
  • Lees de veelgestelde vragen en antwoorden op Klantenservice.
 
 
 
 
Past, installation, comfort plus install

Aan de slag

Je diensten zijn geïnstalleerd, dus je bent helemaal klaar om de Telenet-wereld te verkennen. OK als we even meerijden?
 

  • Je eerste halte is je Telenet-paspoort. Dat kreeg je bij de installatie van je diensten.
    • Het bevat heel wat info om te kunnen starten met tv-kijken, surfen en/of bellen.
    • En je vindt er de belangrijkste aanmeldgegevens in terug.
      Tip: leg je Telenet-paspoort ergens waar je het altijd terugvindt!
  • Mijn Telenet is je thuisbasis:
    • Meld je aan met de gegevens die je vindt op je Telenet-paspoort.
    • Je kan er je wachtwoord aanpassen, je instellingen veranderen, je diensten en opties beheren en je aanrekeningen raadplegen.
    • Je kan voor iedereen in je gezin een login aanmaken, handig om te kunnen…
      • tv-kijken op alle schermen.
      • mobiel surfen overal in Vlaanderen (Wi-Free).
  • Het Telenet-avontuur slaat altijd nieuwe wegen in: volg onze nieuwtjes, acties, promoties en verhalen op Facebook, Twitter en Snap.
 
 

Nog vragen?

  • Contacteer ons op 015 66 66 66 of online.
  • Lees de veelgestelde vragen en antwoorden op Klantenservice.
 
 
 
 
Past, installation, business install
Past, additional installation
Past, repair

Hoe gaat het ermee?

Verloopt alles naar wens of heb je nog vragen?

  • Contacteer ons op 015 66 66 66 of online.
  • Lees de veelgestelde vragen en antwoorden op Klantenservice.
 
 
Past, repair, check up

Nog vragen?

  • Contacteer ons op 015 66 66 66 of online.
  • Lees de veelgestelde vragen en antwoorden op Klantenservice.
 
 
Past, repair, repair and check up

Nog vragen?

  • Contacteer ons op 015 66 66 66 of online.
  • Lees de veelgestelde vragen en antwoorden op Klantenservice.
 
 
Past, repair, check up and unhappy

Nog vragen?

  • Contacteer ons op 015 66 66 66 of online.
  • Lees de veelgestelde vragen en antwoorden op Klantenservice.
 
 
Past, network repair
Past, deinstallation
Past, installation update
Geplande afspraken
Er zijn geen geplande afspraken.
Vorige afspraken
Er zijn geen vorige afspraken.

Relevant voor jou

Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.
Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.

Contacteer ons!

Graag hulp of meer uitleg?

Bel ons

Bel ons

Stel je vraag op 015 66 66 66.

Bel ons
 
Mail ons

Mail ons

Selecteer het onderwerp van je vraag
en stel ze via het contactformulier.

Mail ons
 
Kom langs

Kom langs

Bezoek een winkelpunt.

Kom langs