Telenet.be

Webmail

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 
1
2
3
4

Profiel beheren

Ben je een Netweter en heb je net een nieuwe login aangemaakt?

Ga dan naar stap 2 in het stappenplan om je Netweters-account en historiek te koppelen aan je nieuwe login.

profilePicture
{{ ctrl.selectedProfile.firstName }} {{ ctrl.selectedProfile.lastName }}

Je kan als gebruiker je verbruik opvolgen, en je hebt toegang tot alle Telenet-diensten. Een beheerder kan bovendien alle Telenet-diensten aanpassen, gebruikers toevoegen, pauzeren en verbruiksmeldingen instellen.

 

Maakt de beheerder een persoonlijke login aan? Dan krijg je van ons een e-mail ter bevestiging.

profilePicture
{{profile.getNickOrFirstName()}}
{{ ctrl.selectedProfile.email }}
  • {{manager.firstName}} {{manager.lastName}}
profile
{{ ctrl.wigoNumberExplanationLabel }}
{{ctrl.selectedProfile.msisdnFromUrl}}
{{mobileSubscription.number}} {{mobileSubscription.number}}
Er zijn nog geen beheerders of gebruikers geregistreerd. Probeer het later opnieuw.

Verwerking van Persoonsgegevens

De persoonsgegevens die je ons zelf geeft of die wij aan je toewijzen voor het gebruik van onze producten en diensten, alsook de persoonsgegevens die wij verkrijgen door jouw gebruik van onze producten en diensten, worden opgenomen in de bestanden van Telenet BV, Liersesteenweg 4, 2800 Mechelen, BTW BE0473 416 418, RPR Antwerpen, afdeling Mechelen (hierna “Telenet”), verantwoordelijke voor de verwerking.

Het Telenet Privacybeleid beschrijft welke categorieën van persoonsgegevens worden verwerkt en de verwerkingsdoelstellingen. Alle verwerkingen gebeuren in overeenstemming met de privacywetgeving. De rechtsgrond van onze verwerkingen zit vervat in de noodzakelijkheid voor de uitvoering van de overeenkomst, het voldoen aan een wettelijke verplichting of de behartiging van de gerechtvaardigde belangen van Telenet. Voor zover wettelijk vereist, vragen wij jouw toestemming en informeren wij jou hoe je een gegeven toestemming kan herzien.

Je persoonsgegevens (waaronder ook je verkeersgegevens, TV-kijkgedrag en commerciële profileringen) kunnen ook worden verwerkt voor de promotie van gelijkaardige producten en diensten van Telenet. Je wordt dus automatisch geactiveerd in ons ‘privacy niveau 2 – gericht’, tenzij je je hiertegen verzet (‘opt-out) door je privacy niveau te wijzigen naar ‘privacy niveau 1 – algemeen’ via Mijn Telenet.

Meer weten? Lees hier alles over het gebruik van je persoonsgegevens

Het verwerken van je opt-out kan even (max. 72u) in beslag nemen. Vanaf dan verwerkt Telenet je persoonsgegevens enkel nog om je algemene commerciële communicaties te sturen die hun rechtsgrond vinden in de gerechtvaardigd belangen van Telenet, met name om je te informeren over een optimaal gebruik van de Telenet producten en diensten die je reeds hebt. In ieder geval worden er naar aanleiding van je opt-out geen verkeersgegevens, TV-kijkgedrag (met uitzondering van de verwerking van TV-kijkgedrag voor aanbevelingen – binnen je pakket – voor programma’s, films en series op TV, tenzij je deze functie hebt uitgeschakeld via jouw decoder) meer verwerkt of salesprofileringen gebruikt voor de marketing die je nog van ons ontvangt. Je opt-out doet echter geen afbreuk aan de rechtmatigheid van eerdere verwerkingen.
Enkel indien je ons daar de toestemming voor geeft door je privacy niveau (verder) te wijzigen via Mijn Telenet, kan je TV-kijkgedrag worden verwerkt om je gerichte TV-reclame aan te bieden (privacy niveau 3 – persoonlijk) waardoor de standaard TV-reclame wordt overschreven met reclame die is aangepast aan je voorkeuren en interesses. Via hetzelfde kanaal kan je ons ook de toestemming geven om bepaalde aspecten van je surfgedrag te verwerken om zo de commerciële communicaties die je via Telenet ontvangt en de TV-reclame die je te zien krijgt maximaal op je interesses af te stemmen (privacy niveau 4 – uniek).

Tot zolang je jonger dan zestien jaar bent, wordt je steeds automatisch in ons meest restrictieve privacy-niveau (privacy niveau 1 – algemeen) geregistreerd.

Je hebt het recht Telenet te vragen om de persoonsgegevens die op jou betrekking hebben in te zien, ze te laten verbeteren, te laten wissen of over te dragen. Je kan deze rechten uitoefenen via Mijn Telenet en de Telenet-winkelpunten. In onze winkelpunten dien je eerst een bewijs van je identiteit over te maken, bij voorkeur aan de hand van een kopie van de voorzijde van je identiteitskaart. 

Meer details over de verwerking van je persoonsgegevens (bijv. doorgifte van je persoonsgegevens, bewaring van je persoonsgegevens, …) lees je in het Telenet Privacybeleid.

Voor klachten in verband met de verwerking van je persoonsgegevens door Telenet, kan je je wenden tot de Gegevensbeschermingsautoriteit, Drukpersstraat 35, 1000 Brussel / +32 (0)2 274 48 00 / contact@apd-gba.be / https://www.gegevensbeschermingsautoriteit.be/

 
 
 

Relevant voor jou

Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.
Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.

Contacteer ons!

Graag hulp of meer uitleg?

Bel ons

Bel ons

Stel je vraag op 015 66 66 66.

Bel ons
 
Mail ons

Mail ons

Selecteer het onderwerp van je vraag
en stel ze via het contactformulier.

Mail ons
 
Kom langs

Kom langs

Bezoek een winkelpunt.

Kom langs