nl

Alles over de digitale aanrekening

Goed om te weten

Heb je een ONE(up)-abonnement of pas je je abonnement aan naar een abonnement met internet en/of mobiel? Dan ontvang je je aanrekeningen verplicht via e-mail, zoals vermeld in artikel 8.2 van onze Algemene Voorwaarden.

Kiezen voor digitaal? Daarom!

Ontvang je je aanrekeningen nog per post? Ga mee met de digitale versnelling en kies ervoor om je aanrekeningen per e-mail te ontvangen. Want digitaal ... dat heeft alleen maar voordelen!

Altijd beschikbaar

Check je aanrekening altijd en overal online.

Dat kan in de MyTelenet-app of via MyTelenet. Je vindt er je openstaand saldo en je kan er je facturen tot 24 maanden bekijken. Printen? Dat kan ook.

Betaal online

Betaal waar, wanneer en hoe je maar wil.

Dat doe je makkelijk via de betaalknop op je digitale aanrekening, met de MyTelenet-app of via MyTelenet.

Verbruiksdetails

Bekijk alle details van je oproepen en sms'en.

De digitale aanrekening geeft je het volledige overzicht van al je verbruik, zowel voor vast als mobiel.

Overtuigd? Kies makkelijk en snel voor digitaal via MyTelenet.

Je digitale aanrekening beheren

Via MyTelenet beheer je je digitale aanrekeningen:

  • Je kiest hoe je je aanrekeningen wil ontvangen, via e-mail en/of sms.
  • Je kan er je e-mailadres aanpassen waarop je je aanrekeningen ontvangt.
  • Je geeft aan of je wil betalen met domiciliëring of per overschrijving.

Liever via Doccle? Pas dan het e-mailadres aan in je Doccle-account. Let op! Je kan je digitale aanrekening maar op één e-mailadres ontvangen.

Het e-mailadres waarop je je aanrekening ontvangt aanpassen? Dat doe je rap in de gratis MyTelenet-app of via MyTelenet.

Let op! Je kan je digitale aanrekening maar op 1 e-mailadres ontvangen. Wil je ook een bericht per sms ontvangen? Vul dan online je mobiel nummer in.

De datum waarop je je aanrekening ontvangt, kan je niet aanpassen.

  • Betaal je online of per overschrijving? Dan kan je wel kiezen wanneer je de opdracht tot betaling geeft. Let op! We moeten je betaling ontvangen vóór de vervaldatum van de aanrekening. Hou er rekening mee dat dat tot 5 werkdagen kan duren.
  • Betaal je via domiciliëring? Dan halen we ongeveer 12 dagen na de opmaak van je aanrekening het openstaand saldo van je rekening.

 

Kijk eerst na of je aanrekening niet in de spamfolder terechtkwam. Check daarna of je e-mailadres nog juist staat in MyTelenet. Ontvang je je aanrekening alleen via Doccle? Kijk dan daar je e-mailadres na.

Goed om te weten

Betaal jij je abonnement volgens verbruik en heb je de afgelopen periode niets of weinig verbruikt? Dan ontvang je die maand geen aanrekening. Let op! Na twee maanden zonder aanrekening word je de volgende maand wél aangerekend. 

Zoek je iets anders?