Wil je graag alle functionaliteiten van onze website gebruiken? Update dan je browser of installeer een andere browser. Zo ben je zeker dat de pagina’s die je bezoekt functioneren zoals ze bedoeld zijn
Zo regelen we volledig de opzeg bij je huidige operator en de overstap naar ons. Je vindt je Easy Switch ID op je factuur (aanrekening), aankoopbevestiging of online klantenzone van je huidige operator.
Let op:
Easy Switchen voor vaste of mobiele telefonie kan alleen als je ook internet of tv overzet. Enkel vaste of mobiele nummers kan niet.
Geef je gegevens door minstens 3 werkdagen voor je installatie. Komt de technieker binnen de 3 werkdagen langs? Dan geef je je Easy Switch-gegevens aan de technieker zelf door.
Staan je nieuwe producten al actief? Dan regel je de opzeg bij je vorige provider zelf. Easy Switch is dan niet meer mogelijk.
Het formulier wordt verzonden
Even geduld ...
We kunnen je vraag momenteel niet verwerken. Probeer het later opnieuw. Als het probleem blijft duren, vragen we je om onze klantendienst te contacteren.