Telenet.be

Webmail

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 

Bezoekers van je Telenet-webruimte doorverwijzen naar je nieuwe oplossing

Op 1 september 2022 haalde Telenet de webruimte inbegrepen bij je Telenet-internet offline. Ook betalende webruimte(s) gekoppeld aan dat internetabonnement haalden we offline (betalingen stoppen vanzelf). We deden dit omdat er ondertussen tal van nieuwe, veiligere en meer geavanceerde mogelijkheden bestaan om webruimte te beheren. 

Heb je al een back-up van je bestanden gemaakt en heb je een alternatieve oplossing gevonden? Dan kan je nu bezoekers van je oude Telenet-webruimte doorverwijzen naar je nieuwe oplossing (vb.: je nieuwe website of je Facebook-groep).

  • Had je een users.telenet.be of x.telenet.be webruimte? Dan kan je via dit formulier een doorverwijzing instellen om je bezoekers naar je nieuwe oplossing door te verwijzen.
  • Had je een eigen domeinnaam (via Telenet) en wil je die behouden? Dan moet je de domeinnaaminstellingen aanpassen via een online aanvraag.
{{lineValue}}

Zit jouw Mijn Telenet sinds kort in een nieuw jasje (zonder blauwe kaartjes)? Of ben je nog niet lang klant en had je Mijn Telenet altijd al witte kaartjes? Dan kan je er je domeinnaaminstellingen zelf aanpassen

Relevant voor jou

Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.
Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.

Contacteer ons!

Graag hulp of meer uitleg?

Bel ons

Bel ons

Stel je vraag op 015 66 66 66.

Bel ons
 
Mail ons

Mail ons

Selecteer het onderwerp van je vraag
en stel ze via het contactformulier.

Mail ons
 
Kom langs

Kom langs

Bezoek een winkelpunt.

Kom langs