Telenet.be

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 
 

Onze ambitie

 
 
 
 

Het is onze ambitie om werken en leven eenvoudiger en plezieriger te maken.
Onze klanten, zowel gezinnen als bedrijven, inspireren en hen helpen een optimaal digitaal leven te leiden: daar gaan wij voor.
 
We willen onze klanten zorgeloos laten genieten van de beste connectiviteit, het beste entertainmentaanbod en de beste businessoplossingen, en dit op elk moment, op elk toestel en op elke plaats. Deze ambitie vormt de basis van onze strategie die steunt op vier pijlers.

Leiderschap via superieure connectiviteit en platformen

Onze solide netwerkinfrastructuur is de ruggengraat van onze diensten. Het helpt bedrijven groeien en zorgt ervoor dat onze klanten ten volle kunnen genieten van onze producten. Onze technologie moet feilloos werken: onderweg, thuis en op het werk. En op elk toestel, op elk moment. Ons geconvergeerd vast en mobiel netwerk is hierin essentieel. Onze ambitie is duidelijk: bij Telenet gaan we voor een steeds betere, veiligere, snellere en krachtigere beleving.  

 
 

Boeiend en inspirerend entertainment aanbieden

Entertainment is dé reden waarom mensen connectiviteit nodig hebben en erop vertrouwen. Niets schept een sterkere band dan emoties samen beleven. Daarom bieden wij onze klanten sterk entertainment aan. We stellen internationale content van topkwaliteit beschikbaar, maar we investeren ook in lokale mediaproducties. En we creëren nieuwe, innovatieve entertainmentbelevingen.

 

 
 

Een zorgeloze one-stop shop aanbieden voor zakelijke klanten

We helpen Belgische bedrijven - van grote, middelgrote ondernemingen tot kleine lokale ondernemers - om digitale uitdagingen om te zetten in opportuniteiten, door de digitale wereld ongewoon simpel en vlot te maken. Daarom bieden we onze zakelijke klanten naadloze connectiviteit en hoogwaardige end-to-end IT-oplossingen.

 
 

Een 'digital first' klantenervaring
aanreiken

Onze klanten omarmen een digitale levensstijl in hun dagelijkse leven. Wanneer ze in contact komen met Telenet verwachten ze dan ook een vlotte en gemakkelijke 'digital first' ervaring. Daarom investeren we in de digitalisering van onze klantenserviceplatformen en processen, ondersteund door vereenvoudigde IT-systemen en operationele modellen.