nl

Alles over de digitale factuur

Maak het je gemakkelijk en ontvang je factuur via e-mail. Ontdek hieronder alle voordelen. Overtuigd? Wacht niet langer en regel het meteen online!

Kiezen voor digitaal? Daarom!

Altijd beschikbaar

Check je factuur altijd en overal online.

Dat kan in de MyTelenet-app of via MyTelenet. Je vindt er je openstaand saldo en je kan er je facturen tot 24 maanden bekijken. Printen? Dat kan ook.

Betaal online

Betaal waar, wanneer en hoe je maar wil.

Dat doe je makkelijk via de betaalknop op je digitale factuur, met de MyTelenet-app of via MyTelenet. Wist je dat je enkele dagen voor de uiterste betaaldatum van je factuur een gratis geheugensteuntje via e-mail ontvangt?

Details verbruik

Bekijk alle details van je oproepen en sms'en.

De digitale factuur geeft je het volledige overzicht van al je verbruik, zowel voor vast als mobiel.

Betaal je per overschrijving?

Betaal je dan elke factuur apart met het juiste bedrag en gestructureerde mededeling? Bedankt! Zo kunnen we je betaling correct ontvangen en verwerken.

Je digitale factuur beheren

Via MyTelenet beheer je je digitale facturen:

  • Je kiest hoe je je facturen wil ontvangen, via e-mail en/of sms.
  • Je kan er je e-mailadres aanpassen waarop je je facturen ontvangt.
  • Je geeft aan of je wil betalen met domiciliëring of per overschrijving.

Liever via Doccle? Pas dan het e-mailadres aan in je Doccle-account. Let op! Je kan je digitale factuur maar op één e-mailadres ontvangen.

Het e-mailadres waarop je je factuur ontvangt aanpassen? Dat doe je rap in de gratis MyTelenet-app of via MyTelenet.

Let op! Je kan je digitale factuur maar op 1 e-mailadres ontvangen. Wil je ook een bericht per sms ontvangen? Vul dan online je mobiel nummer in.

De datum waarop je je factuur ontvangt, kan je niet aanpassen.

  • Betaal je online of per overschrijving? Dan kan je wel kiezen wanneer je de opdracht tot betaling geeft. Let op! We moeten je betaling ontvangen vóór de vervaldatum van de factuur. Hou er rekening mee dat dat tot 5 werkdagen kan duren.
  • Betaal je via domiciliëring? Dan halen we ongeveer 12 dagen na de opmaak van je factuur het openstaand saldo van je rekening.

 

Kijk eerst na of je factuur niet in de spamfolder terechtkwam. Check daarna of je e-mailadres nog juist staat in MyTelenet. Ontvang je je factuur alleen via Doccle? Kijk dan daar je e-mailadres na.

Zoek je iets anders?