nl

Wat is mijn open saldo en hoe kan ik betalen?

Je openstaand saldo checken én in één klik betalen? Dat doe je rap in de MyTelenet-app, waar en wanneer je maar wil! Liever automatisch betalen? Ook een domiciliëring aanvragen of beheren doe je zo in de gratis app. Bekijk en betaal je je openstaand saldo toch liever via je laptop of pc? Dat kan via MyTelenet.

Je factuur betalen

Je kan je Telenet-facturen op verschillende manieren betalen.

Met een domiciliëring

Betaal je met een domiciliëring? Dan betaal je maandelijks op tijd én zonder zorgen.

In de MyTelenet-app

In de gratis MyTelenet-app betaal je je factuur in 1-2-3. Kies onderaan voor tabblad Betaling en kies dan met welke kaart je wil betalen. Da's alles!

Nog geen MyTelenet-app? Download 'm rap voor iOS of Android.

Via MyTelenet (online)

Betaal je je factuur graag meteen online? Ga dan via MyTelenet naar het overzicht van je facturen. Je kan daar kiezen om te betalen via QR-code of met je bankkaart.

Let op! Online betalen kan alleen als je kiest voor een digitale factuur per e-mail.
Regel het meteen!

Per overschrijving

Betaal je met een overschrijving? Dan kan het tot 5 werkdagen duren voor we je betaling hebben verwerkt.

Belangrijke informatie

Betaal je elke factuur apart met het juiste bedrag en gestructureerde mededeling? Bedankt! Zo kunnen we je betaling correct ontvangen en verwerken.

Is je betaling aangekomen?

Je kan in het overzicht van je facturen  in de MyTelenet-app of op MyTelenet makkelijk nakijken of je betaling is aangekomen. Let op! Het kan even duren voor de betaling bij ons toekomt.

  • Online betaald? Tot maximum 24u.
  • Per overschrijving? Dan kan het tot 5 werkdagen duren.

Telenet rekent een herinnerings- of nalatigheidskost aan als we een betaling te laat ontvangen. Controleer dus zeker de vervaldag van je factuur en zorg dat we je betaling vóór die datum ontvangen.