Telenet.be

Webmail

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 

Ik wil overstappen naar KLIK Buro. Wat met mijn huidig abonnement?

Onderstaande info is speciaal voor zelfstandigen en kleine ondernemers.

Wat met internet?

Kiest u voor KLIK Buro? Dan passen we je internetabonnement aan naar Business Fibernet S bij KLIK Buro S of Business Fibernet bij KLIK Buro. 

Wat met telefonie?

Met KLIK Buro S, geniet je van Freephone Europe en de optie 24 BE Business. Je belt dus de hele dag gratis naar alle vaste lijnen binnen België. 

  • Heb je al Freephone Europe? Dan verandert er niets. 
  • Heb je een ander telefoonabonnement? Dan passen we dat aan. Je telefoonnummer blijft uiteraard hetzelfde. 
  • Beschik je over opties op je vaste lijn? Dan blijven die opties behouden. 

Wat met digitale tv?

Je blijft je decoder zonder problemen gebruiken bij je KLIK Buro-abonnement met
digitale tv. Je hebt altijd de keuze om het toestel te huren of aan te kopen.

 

Opgelet: je kan je gehuurde decoder niet overkopen. Wil je toch een decoder kopen? Dan koop je altijd een nieuw exemplaar. Geregistreerde opnames kunnen we helaas niet bewaren in dat geval.

{{lineValue}}

Je kan met vragen over KLIK Buro terecht bij de A-desk. Dat is de meest persoonlijke helpdesk ooit, speciaal voor kleine bedrijven en zelfstandigen. Wij helpen je meteen verder of je vraagt ons om je terug te bellen. 

Meld u aan voor de A-desk. 

Sorry. De A-desk is momenteel niet beschikbaar. Je kan ons wel bereiken via chat of telefoon.

 

 
 

Relevant voor u

Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor u.
Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor u.

Contacteer ons!

Graag hulp of meer uitleg?

WhatsApp

WhatsApp

Stel je vraag via WhatsApp.

WhatsApp
 
Mail ons

Mail ons

Stel uw vraag via ons contactformulier

Mail ons
 
Kom langs

Kom langs

Bezoek een business partner

Kom langs