nl

Hoe zeg ik mijn Hosting & Cloud-abonnement op?

Heb je een domeinnaam, een SSL-certificaat of een Webhosting- of Microsoft 365-abonnement? En wil je die dienst(en) opzeggen? Raadpleeg dan de algemene voorwaarden van je product. Daarin vind je alle info over de duur, hernieuwing en beëindiging van je contract.

  • Wil je je domeinnaam, SSL-certificaat of webhosting-abonnement opzeggen? Contacteer ons dan minstens 1 maand voor afloop van de huidige looptijd via cloudadmin@telenetgroup.be.
  • Wil je je Microsoft 365-abonnement opzeggen? Dat kan op eender welk moment.

 

Zolang je je dienst niet opzegt, verlengen we je abonnement altijd automatisch. Je kan dan geen creditnota aanvragen, tenzij je kan aantonen dat je ons 1 maand voor afloop van de huidige looptijd van je contract via e-mail liet weten dat je je abonnement wou opzeggen.

Zoek je iets anders?