nl

Probleem met mobiel bereik?

Probeer deze tips

  • Herstart je toestel.
  • Kijk na of de vliegtuigstand uitstaat.
  • Zet je netwerkselectie op automatisch. Staat ze al op automatisch? Zet ze even op manueel, en dan opnieuw op automatisch. Kijk daarvoor bij Mobiel netwerk of Mobiele data in de instellingen van je smartphone. Daar kan je de netwerkselectie aanpassen.
  • Test je simkaart even in een ander toestel. Heb je dan wel bereik? Dan ligt het waarschijnlijk aan je toestel. Kijk de instellingen van je toestel na of neem contact op met de verkoper van je toestel.

Niet geholpen?

Kan je niet goed mobiel bellen?
Kan je niet vlot mobiel surfen?
Kan je niet goed mobiel bellen?
Kan je niet vlot mobiel surfen?

Geen goed bereik op kantoor?

Sommige gebouwen bestaan uit materialen die een goed bereik tegenhouden. Dan kan mobiel bellen via wifi (VoWiFi) voor jou een oplossing zijn. Het kost je bovendien niets extra, je verbruik gaat gewoon af van je aantal belminuten. Kijk na of je het juiste toestel hebt.

Kan je niet (vlot) surfen via 3G, 4G of 5G?

  • Kijk na of je mobiele data aanstaat. Hoe je dat doet, vind je bij algemene mobiele instellingen.
  • Staat het aan, en lukt het ook dan niet? Bel ons op 015 66 66 66 of stuur ons een bericht via WhatsApp. Business Mobile-klant? Bel ons dan op 1942.

 

Tip: soms heb je een beter bereik in een andere kamer, of buiten. Een gebouw bestaat namelijk uit verschillende materialen, en sommige daarvan houden een goede ontvangst tegen.

Van 3G/4G/5G naar wifi

Om altijd optimaal te surfen, is niet alleen je mobiele netwerk belangrijk. Ook een sterk wifi-netwerk is cruciaal. Dankzij ons slimme wifi-systeem geraakt je wifi overal waar jij dat wil.

Goed om te weten

We doen ons best ervoor te zorgen dat je bereik zo goed mogelijk is. Zo investeren we continu in ons netwerk en in nieuwe zendmasten. Daarnaast vergroten we het bereik van bestaande zendmasten.

Zoek je iets anders?