Telenet.be

Webmail

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 

De Telenet-app in detail

Haal alles uit je Telenet met de Telenet-app

Met deze alles-in-één app haal je het maximum uit je Telenet. En dat helemaal gratis!

 
 

Test en verbeter je wifi-ervaring

Je bedrijfsnetwerk beheren

De opstelling van je thuisnetwerk

  • Je ziet hier alle Telenet-toestellen die rechtstreeks verbonden zijn met je bedrijfsnetwerk.
  • Klik op een toestel om de details ervan te zien. Je ziet de toestellen die verbonden zijn met dat toestel zoals bv. je smartphone of tablet.
  • Je ziet ook het IP-adres en het MAC-adres van dat toestel.
  • Veelgestelde vragen over je bedrijfsnetwerk in de Telenet-app.


Netwerkinstellingen aanpassen

  • Je kan je netwerknaam en wachtwoord aanpassen
  • Tip: Als je je netwerknaam en -wachtwoord aanpast, vergeet dan niet om ook je nieuwe wifi-wachtwoord in te stellen op je andere toestellen of applicaties (bv. printer, mailbox,).
     

Deel je wifi

  • Je kan je wifi-paspoort delen met je gasten.
 

Check hoe je dat eenvoudig doet

 

Internetprobleem? Zo los je het op

Speedtest

  • Onder de knop 'Beheren' vind je de Speedtest terug.
  • Een speedtest meet de gemiddelde internetsnelheid tussen je toestel en je netwerk.


Herstart je modem

  • Onder de knop 'Beheren' vind je de Herstart je modem terug.
  • Als je op geen enkel toestel nog verbinding hebt, is het altijd een goed idee om je modem eens te herstarten. Ook bij een trage verbinding of slecht bereik kan dat helpen. Je internetverbinding zal tijdens het herstarten verbroken zijn. 

 

Diagnose

  • Onder de knop 'Beheren' vind je 'Diagnose'. Die start ook op als je op de knop 'Diagnose' klikt op hetzelfde scherm.
  • Werkt je internet niet zoals het moet? Check samen met ons je netwerk en ontdek zo de oplossing voor je probleem. We beginnen met een grondige analyse van het Telenet-netwerk, de verbinding tot aan je modem en je modem zelf. 

 

Wifi-pod bestellen 

  • Je bestelt eenvoudig een wifi-pod via 'Telenet 360° Pod toevoegen'.
  • Gebruik je al een wifi-booster? Kies dan voor Telenet 360° Wifi of om nog een extra wifi-booster te bestellen. Dat doe je via onze klantendienst.
 
 
 

Ontdek wat je nog allemaal kan...

Je mobiele verbruik beheren

  • Heb je KLIK van Telenet? Dan kanje je mobiele verbruik en dat van anderen bekijken.
  • Als manager zie je de totale pot data en het mobiele dataverbruik van alle nummers.
  • Als gebruiker zie je de totale pot data en de details van je eigen verbruik. 
  • Je kan nakijken hoeveel belminuten en sms'en je al verbruikt hebt.
  • Verbruik beheren? Verbruikslimieten of –herinneringen instellen? Dat kan via de knop Verbruik beheren.
  • Als KLIK-manager kan je naast herinneringen ook datalimieten instellen. Opgelet! Bij een KLIK Unlimited is dat laatste niet mogelijk
  • Druk op dit symbool in het menu onderaan:
     

Je internetverbruik beheren

  • Je kan per dag je internetverbruik raadplegen.
  • Klik op Daluren om je verbruik in de daluren te zien
  • Wil je weten wanneer je maandelijkse volumelimiet nadert of wanneer je bijna intensieve verbruiker wordt? Stel dan een herinnering in bij Meldingen.

Tip 

  • Heb je een abonnement met vast volume en wil je extra volume bestellen? Dat kan voorlopig nog niet via de Telenet-app.
  • Druk op dit symbool in het menu onderaan:

Je saldo bekijken en betalen

  • Je kan je factuur bekijken en betalen via de app. Je kan je openstaand saldo nakijken, de details van je factuur controleren en je factuur eenvoudig betalen via de app. Je vindt er je facturen terug van minstens de laatste 14 maanden.
  • Druk op dit symbool in het menu onderaan:

Check hoe je dat eenvoudig doet

 

Check hoe je dat eenvoudig doet

 

Check hoe je dat eenvoudig doet

 

Je Telenet-diensten beheren

  • Je kan ook je Telenet-diensten bekijken en aanpassen.
  • Druk op de knop 'Beheer je Telenet-diensten'. Je ziet nu een overzicht van je abonnementen en opties die je zelf kan aanpassen via Mijn Telenet.
  • Druk op dit symbool in het menu onderaan:
  • Tip: Krijg je de melding dat je opnieuw moet aanmelden? Zet dan je private browsing uit als je Safari gebruikt.

Berichten ontvangen

  • Je ontvangt voor je relevante en persoonlijke berichten in de Telenet-app (bv. over je verbruik).
  • Als je een nieuw bericht hebt, dan zie je dat onderaan in de menubalk bij berichten.

Support binnen handbereik

  • Je krijgt een overzicht van de veelgestelde vragen per abonnement en  je kan zelf iets anders opzoeken op Klantenservice.
  • Druk op dit symbool in het menu onderaan:

Bekijk hoe dit scherm er uit ziet

 

Bekijk hoe dit scherm er uit ziet

 

Bekijk hoe dit scherm er uit ziet

 
 
 

Relevant voor u

Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor u.
Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor u.

Contacteer ons!

Graag hulp of meer uitleg?

WhatsApp

WhatsApp

Stel je vraag via WhatsApp.

WhatsApp
 
Mail ons

Mail ons

Stel uw vraag via ons contactformulier

Mail ons
 
Kom langs

Kom langs

Bezoek een business partner

Kom langs