Nog geen toestel besteld? Neem dan een kijkje in onze e-shop en ontdek heel wat toestellen aan Telenet Klantenprijs.
Heb je al een toestel besteld en wil je meer weten over de levering, of heb je nog een andere vraag? Dan vind je hier alle informatie.
Na je bestelling
Levering
Je toestel laten herstellen
Toestelverzekering
Na je bestelling krijg je een bevestiging van je bestelling en gaan wij onmiddellijk voor je aan de slag.
Geen bevestiging gekregen? Controleer dan in de e-shop of je bestelling is geregistreerd en je betaling is doorgelopen. Je vindt je het overzicht van je bestellingen onder Mijn bestellingen. Vind je niets terug? Registreer dan je bestelling opnieuw.
Zodra je bestelling klaarstaat voor verzending krijg je eerst een aantaal e-mails met extra informatie:
Goed om te weten: je kan de restwaardetabel ook raadplegen via Mijn Telenet onder Toestelkortingen.
Zodra je bestelling is geplaatst, kan je ze niet meer annuleren. Je kan ze wel aan de deur weigeren of je kan gebruik maken van je herroepingsrecht van 14 dagen.
Daarvoor vul je het online retourformulier in. Zodra we je gegevens hebben ontvangen, verwerken we de info en krijg je een retourlabel via e-mail.
Daarna kan je je toestel terugsturen:
Dan kan je je toestel afhalen bij één van onze ophaalpunten. Controleer daarvoor je track and trace.Niet afgehaald binnen de 7 dagen? Dan sturen we je toestel terug naar Telenet en annuleren we kostenloos je bestelling.
Teken niet voor ontvangst en weiger je bestelling. Zodra we het toestel terug ontvangen, zorgen we voor de terugbetaling.
Heb je al getekend voor ontvangst en merk je pas achteraf dat het toestel beschadigd is? Dan geniet je van het 14 dagen herroepingsrecht. Vul in dat geval het online retourformulier in.
Geen zorgen! Afhankelijk van hoe en wanneer je je toestel hebt aangekocht, geven we je de beste oplossing.
Vul het online retourformulier in. Zodra we je gegevens hebben verwerkt, sturen we je via e-mail een retourlabel en verdere instructies om het toestel terug te sturen.
Voldoet je toestel aan de voorwaarden? Dan storten we je geld terug als we het toestel ontvangen. De terugbetaling zie je normaal binnen 14 dagen op je bankrekening.
Opgelet: gebruik in dit geval alleen het online retourformulier. Ga niet langs bij een winkelpunt of registreer je toestel niet via Telenet herstellingen.
Breng je toestel terug naar het winkelpunt, samen met de originele doos, inbegrepen accessoires en het aankoopbewijs.
Onze medewerker kijkt alle voorwaarden na en probeert het probleem zelf op te lossen. Lukt dat niet en voldoet je toestel aan de voorwaarden? Dan ruilen we het voor jou onmiddellijk om.
Details over de garantie vind je in de doos bij levering. Als consument heb je recht op 2 jaar wettelijke garantie vanaf de levering van je toestel. Het type toestel bepaalt in dit geval hoe we je verder kunnen helpen.
Kom langs in een Telenet-shop om je Smart-C-verzekering te activeren. Bij de aankoop van je nieuwe toestel kan je tot 14 dagen na aankoop je toestel laten verzekeren. Je betaalt een eenmalige activatiekost van €6,50*. Je maandelijkse bijdrage is afhankelijk van de aankoopwaarde van je toestel.
Aankoopwaarde toestel*
< € 150,00
Maandelijkse bijdrage smartphone*
€ 4,00
Maandelijkse bijdrage tablet*
€ 5,00
€ 150,01 - € 300,00
€ 300,01 - € 500,00
€ 500,01 - € 900,00
€ 900,01 - € 1100,00
€ 1100,01 - € 1500,00
* Bedragen inclusief btw
€ 7,00
€ 9,00
€ 10,00
€ 11,00
€ 12,00
€ 8,00
€ 10,00
€ 11,00
€ 12,00
€ 13,00
Let wel op: je toestel moet in originele staat zijn om een verzekering af te sluiten.
Graag hulp of meer uitleg?