Telenet.be

Webmail

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 

Alles over Telenet Klantenprijs

Eerst even dit

Neem een kijkje in onze e-shop en ontdek heel wat toestellen aan Telenet Klantenprijs.  

Om aan te melden, gebruik je de login voor Mijn Telenet. Je krijgt meteen alle kortingen te zien. Heb je interesse in één van de toestellen? Dan kan je het in de e-shop onmiddellijk bestellen. 

 

Je wachtwoord vergeten? Kies dan hier een nieuw wachtwoord.

Nog geen klant? Kies het juiste pakket dat het beste bij u past. 

*voorwaarden

Uitsluitend voor klanten die geen openstaande schulden bij Telenet hebben op voorwaarde dat ze één of meer Telenet-diensten hebben (waarbij de diensten die de klant heeft op het ogenblik van intekening op het aanbod moeten overeenstemmen met de versie van de diensten die op dat ogenblik door Telenet worden aangeboden): internet, kabelabonnement, Telenet TV (uitgezonderd Play Sports GO-klanten), vaste of mobiele telefonie uit het gamma van diensten bestemd voor particulieren, zelfstandigen en kleine bedrijven. Een klant die alleen mobiele telefonie heeft, moet bovendien minstens 2 maanden klant zijn om van het aanbod te kunnen genieten. 

 
 
 

Je korting

Je geldige kortingen en restwaarde controleren
Klik in Mijn Telenet op je toestelkortingen. Daar vind je al je aankopen, je gebruikte én niet-gebruikte kortingen en je restwaardetabellen en de looptijd ervan.

Hoeveel toestellen?
Als Telenet-klant kan je tot 5 toestellen aan Telenet Klantenprijs kopen. 12 maanden na aankoop van een toestel met korting kan je opnieuw een toestel aan Telenet Klantenprijs kopen. Daarnaast kan je natuurlijk ook altijd toestellen zonder korting kopen. Je  beslist zelf wanneer je welke korting gebruikt. Meer info in onze algemene voorwaarden.
 
Extra kortingen bovenop Telenet Klantenprijs?
Geniet je van een extra korting door een nieuw abonnement of aanpassing aan je bestaande pakket?Je kan je korting op elk moment stopzetten om een nieuw toestel te kopen met korting. Je moet dan wel de restwaarde van je toestel betalen bij je volgende factuur. Je vindt de restwaarde van je korting terug via je  toestelkortingen. Wil je je korting stopzetten? Contacteer ons op 0800 68 000.

Online bestellen

Betalen in de e-shop

Betaal met een debet -of kredietkaart. Na je betaling krijg je een e-mail met een ordernummer.

 

Opgelet: je kan alleen gespreid betalen in een Telenet-winkelpunt, niet in de e-shop.Lees meer over gespreid betalen.

 

Is je korting niet zichtbaar?

  • Kijk na of je bent ingelogd.
  • Het is mogelijk dat je betaling niet is doorgelopen. Probeer het dan later opnieuw. 

Wat na je bestelling?

Heb je vragen...

Relevant voor u

Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor u.
Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor u.

Contacteer ons!

Graag hulp of meer uitleg?

WhatsApp

WhatsApp

Stel je vraag via WhatsApp.

WhatsApp
 
Mail ons

Mail ons

Stel uw vraag via ons contactformulier

Mail ons
 
Kom langs

Kom langs

Bezoek een business partner

Kom langs