Webmail

Extra dienstverlening op toestellen van bij ons

Bovenop de Telenet Klantenprijs bieden we je nog heel wat andere diensten. Lees er hieronder alles over! Wil je graag meer weten? Ga dan naar jouw dichtstbijzijnde Telenet-winkel. Enkel daar kan je de diensten afsluiten, niet online.

Wij helpen je graag bij herstelling

Ons team van gespecialiseerde techniekers staat voor je klaar! Op alle toestellen die je bij Telenet koopt, krijg je de standaard wettelijke garantie van twee jaar. Je geniet dan van onze uitstekende dienst voor herstellingen voor toestellen die zowel binnen als buiten garantie vallen.

Voor de herstelling van jouw smartphone of tablet ga je naar jouw dichtstbijzijnde Telenet-winkel. Daar sturen ze jouw toestel kosteloos op naar een erkend herstelcentrum. We informeren je bij elke stap zodat je alles perfect kan opvolgen.

 

Bij een herstelling onder garantie zijn de onderdelen en werkuren gratis. Bij schade buiten garantie ontvang je een prijsofferte voor de herstelling van jouw toestel.

 

Als je problemen hebt met jouw herstelling helpt het verkooppunt waar je jouw toestel hebt binnengebracht je verder.

We herstellen jouw laptop nu ook aan huis!
Heb je een HP laptop gekocht bij Telenet en heb je er problemen mee? Contacteer HP help via hp.be/help of bel 026 200 566. Aan de hand van een paar vragen analyseert onze computerexpert het probleem.

 

Als HP het probleem niet vanop afstand kan oplossen, heb je 2 keuzes:
 

  1. Onze expert komt de laptop bij je herstellen
  2. Jouw laptop wordt opgehaald, hersteld en daarna teruggebracht

Heb je problemen met jouw TV nadat je het bij ons hebt gekocht? Dan zijn er 3 opties:
 

  1. Herstelling aan huis voor tv-toestellen vanaf 44 inch
    Je vraagt jouw herstelling aan via http://www.servilux.be.
  2. Pick-up service
    Je vraagt jouw herstelling aan via http://www.servilux.be. Servilux stuurt dan een document op waarmee je jouw toestel gratis naar het dichtstbijzijnde postpunt kan brengen. Voeg wel altijd een kopie van bewijs van aankoop of levering vanuit Telenet bij het toestel.
  3. Je bezorgt het toestel zelf
    Je kan jouw toestel ook zelf wegbrengen. Dat doe je naar:
    Servilux (Servinter bvba)
    Zeilstraat 12 (Ingang Service: Visserstraat 12)
    B-3500 Hasselt

 

Het Samsung Service en Informatiecentrum staat ook elke werkdag van 09.00 tot 18.00 uur voor je klaar. Neem contact op via het telefoonnummer 02 201 24 18 of stuur een e-mail naar info@samsung.be.

Giel François - Biencru Brasserie

Geen zorgen meer? Verzeker jouw smartphone en tablet!

Als Telenet-klant kan je jouw smartphone en tablet via ons verzekeren. Zo ben je volledig gerust.

Waarvoor ben je verzekerd?

  • Uitwendige schade door een val of hevige schok
  • Mechanische en elektronische panne
  • Toevallige oxidatie
  • Diefstal uit de auto of bureau/huis met sporen van braak
  • Diefstal met geweld*

* Pickpocketing uitgesloten


Wat moet je doen wanneer er schade is aan jouw verzekerd toestel?

Neem rechtstreeks contact op met de verzekeraar en de schade zal snel
behandeld worden. Bel 078/15 05 85 of mail naar telenet@spb.be.

Ontdek al onze diensten in een Telenet-winkel

Ben je op zoek naar een winkelpunt in jouw buurt of onderweg? Met deze zoekfunctie ben je er snel!

Heb je vragen over deze extra diensten?