nl

Hoe mobiel abonnement of simkaart activeren?

Eerst even dit
  • Wil je graag overstappen naar Telenet en je gsm-nummer behouden? Zeg je abonnement bij je huidige operator dan zeker niet zelf op! Wij regelen de overstap voor jou. 
  • Heb je bij je vorige operator nog belminuten, sms’en of mobiele data die je eerst wil gebruiken? Dan kan je kiezen om je Telenet-simkaart wat later te activeren, zowel online als in het winkelpunt.
Veranderde je van mobiel abonnement bij Telenet?
Nieuw abonnement of nieuwe simkaart?
Veranderde je van mobiel abonnement bij Telenet?
Nieuw abonnement of nieuwe simkaart?

Heb je al een abonnement bij Telenet, maar stap je graag over naar King, Kong of KLIK? Dan activeren we je nieuwe abonnement nog dezelfde werkdag. Zelf hoef je daar niets voor te doen. 

Hoe activeren?

Bestel je je abonnement of nieuwe simkaart online/telefonisch? Dan krijg je je simkaart via de post. Zodra je ze hebt, kan je ze zelf activeren. Dat kan via de link in de e-mail die je kreeg, via telenet.be/activeermobiel of via MyTelenet. 

Simkaart geactiveerd?

1. Je kan bellen, sms'en en surfen met je oude simkaart tot het netwerk wegvalt.

  • Koos je om je bestaande nummer te behouden? Dan is dat meestal de volgende werkdag.
  • Kreeg je een nieuw nummer? Dan is dat binnen de 2 uur.

2. Geen netwerk meer? Haal je oude simkaart uit je toestel en steek je nieuwe simkaart erin.

3. Geef de nieuwe pincode in die je bij je simkaart kreeg. Vanaf nu kan je met je nieuwe simkaart bellen, sms'en en surfen.

 

Goed om te weten: Je kan de pincode van je simkaart ook makkelijk zelf aanpassen.

Kmo of groot bedrijf?

Zodra je simkaart is geactiveerd, kan je hier je login aanmaken. Daarmee krijg je toegang tot MyTelenet en de MyTelenet-app. Ontdek meer over de mogelijkheden in de handleiding. Hulp nodig? We staan 24/7 voor je klaar. Bel met jouw mobiel in België naar 1942. Bel vanuit het buitenland naar +32 486 19 19 42.

Zoek je iets anders?