nl

Je KLIK aanpassen

Heb je aan het einde van de maand nog mobiele data over? Of ben je net iets te gretig geweest? Dan pas je eenvoudig je KLIK aan via de MyTelenet-app of via MyTelenet. Wat als één van je werknemers de zaak verlaat? Of je krijgt er een extra KLIK-gebruiker bij? In dat geval kan je makkelijk een persoonlijke login aanmaken, verwijderen of verplaatsen. 

Ik wil...

Minder data

Kies je voor een KLIK met minder data? Dan kan je je huidige hoeveelheid data nog gebruiken tot het einde van je facturatieperiode. Zo verlies je geen mobiele data. Vanaf je volgende facturatieperiode krijg je een nieuwe pot mobiele data. 

Meer data

Goed nieuws! Je extra mobiele data zullen meteen beschikbaar zijn bij een overstap naar een KLIK met meer data. 

Onbeperkte data

Met z'n allen onbeperkt surfen? Kies voor een KLIK Unlimited met 1,2 of 5 simkaarten.

Goed om te weten

  • Bekijk hoe je factuur eruitziet na deze aanpassing
  • Na een overstap moet je je verbruiksmeldingen en datalimieten opnieuw instellen.
  • Bij een KLIK Unlimited kan je geen datalimiet instellen.
  • Wil je nog meer surfen? Kies voor een King Business Surf of Kong Business Surf.